Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vilket inkasso har Klarna?

Dom har väl groteskt många ärenden som förfaller till inkasso att det är för mycket för ett inkassobolag att ta i kanske?

Har för mig att de kan skilja lite på om de är månadsfaktura / delbetalningskonto också som går till inkasso. :)

Har för mig att de kan skilja lite på om de är månadsfaktura / delbetalningskonto också som går till inkasso. :)
Ja verkar vara så när jag tittar på detaljerna. Hade ju dock varit smidigare att ha på samma :)

Mitt och frugans hamnade på Modhi collect. Hur schyssta som helst gav oss 36mån avbetalning mitt 45000 o frugans 30000 betalar tillsammans 2500kr/mån utan ränta gjort det i över ett år hur schyssta tänk om alla inkasso kunde varit det, Alektum är riktiga rövhattar efter Nordax inkasso

Mitt och frugans hamnade på Modhi collect. Hur schyssta som helst gav oss 36mån avbetalning mitt 45000 o frugans 30000 betalar tillsammans 2500kr/mån utan ränta gjort det i över ett år hur schyssta tänk om alla inkasso kunde varit det, Alektum är riktiga rövhattar efter Nordax inkasso
Nordax har väl inget eget inkasso?

Det är enklare för mohdi som köpt skulden från klarna, dom får göra som dom vill då.

Nordax har väl inget eget inkasso?

Det är enklare för mohdi som köpt skulden från klarna, dom får göra som dom vill då.
Nej det har de inte det var Lowell de anlitade de var riktiga skurkar först erbjuda avbetalningsplan sen pissa på oss o lämnade ärendet till kronofogden så jävla pissigt attityd från dem per telefon.

Nej det har de inte det var Lowell de anlitade de var riktiga skurkar först erbjuda avbetalningsplan sen pissa på oss o lämnade ärendet till kronofogden så jävla pissigt attityd från dem per telefon.
Bra, då var det utrett.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp