Hej. Inom 1 månad kommer mitt namn vara borta från kronofogden då jag har haft anmärknignar.
Har just nu 6 anm kvar på totalt 25 tkr
Just nu 12 uc ff. Men går ner till 10 snart och mot sommaren lär jag ha 3-4 uc bara.
Har en bostadsrätt med lån från bluestep på 1 milj. Bostaden är värt runt 1.5 milj.
Lån på remember på 100 tkr samt smålån (cashbuddy m.m) på 60 tkr.
Min uc äe inte bra just nu. Ligger på 20 i uc score. Men de lär sjunka snart.
Har en lön på 400 tkr +
Ensam och inga barn.
Nu är min fråga när mitt namn har blivit rent vill jag såklart ta nytt bolån på en riktig bank och gärna ett privat lån på 200 tkr för att röja upp saker o ting.
Hur ska jag på bästa sätt hitta en lösning där jag använder så lite uc ff för att fixa till detta.
Tex om jag tar via lendo o dom. Är traditionella bankerna som swedbank m.m är dom med där?
kan man ta bolån o privat lån på samma uc?
Eller ska man gå till sin egen bank?
Hur hade ni gjort? Tacksam för all hjälp jag kan få.
Har just nu 6 anm kvar på totalt 25 tkr
Just nu 12 uc ff. Men går ner till 10 snart och mot sommaren lär jag ha 3-4 uc bara.
Har en bostadsrätt med lån från bluestep på 1 milj. Bostaden är värt runt 1.5 milj.
Lån på remember på 100 tkr samt smålån (cashbuddy m.m) på 60 tkr.
Min uc äe inte bra just nu. Ligger på 20 i uc score. Men de lär sjunka snart.
Har en lön på 400 tkr +
Ensam och inga barn.
Nu är min fråga när mitt namn har blivit rent vill jag såklart ta nytt bolån på en riktig bank och gärna ett privat lån på 200 tkr för att röja upp saker o ting.
Hur ska jag på bästa sätt hitta en lösning där jag använder så lite uc ff för att fixa till detta.
Tex om jag tar via lendo o dom. Är traditionella bankerna som swedbank m.m är dom med där?
kan man ta bolån o privat lån på samma uc?
Eller ska man gå till sin egen bank?
Hur hade ni gjort? Tacksam för all hjälp jag kan få.