Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

vilken jävla skit dag

När ens respektive blir inblandat mot sin vilja i vad man själv gjort/orsakat blir det oerhört dålig stämning om ens bostad måste säljas och även den som "inget" gjort drabbas hårt, för att inte tala om barnen.
Jag tror att om man tillsammans har en svår ekonomisk situation är en försäljning av bostaden inget problem. Men så länge den ena känner skuld för den uppkomna situationen vill man hitta andra utväger.
Bostadsbristen gör sitt också. Var ska man ta vägen? Där jag bor finns det inga hyresrätter, bara villor och br. Mindre lägenheter kostar lika mkt som treor typ. Man säljer och köper på samma marknad, för att det ska löna sig då måste man väl flytta 100 km minst. Så får man skaffa nya jobb !!!!, nya skolor!

Jag förstår helt och hållet att sälja bostaden är den absolut sista utvägen!

Konstigt att dom inte svarat än dåligt av dom

Konstigt att dom inte svarat än dåligt av dom
Ja, börjar ledsna ordentligt nu. Ringde till henne idag men får bara till svar att hon har mkt att göra och inte hunnit prata med chefen. Blir så ARG och frustrerad men det kan jag ju inte visa, utan måste vara så himla trevlig, för att inte minska våra chanser ytterligare. Jobbigt att vänta, då detta är ett extremt avgörande beslut för mig och min familj.

Senast ändrad:
Men det ska inte ta flera veckor bara ligga på hoppas på tur nu då lycka till

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp