Jag bytte också till Skandia för nån månad sen och ja de tog UC. Jag blev nekad där för något år sen när jag hade betalningsanmärkning.Tar Skandia uc?
Ja precis, men spelade ingen roll i mitt fall eftersom jag behövde detJag bytte också till Skandia för nån månad sen och ja de tog UC. Jag blev nekad där för något år sen när jag hade betalningsanmärkning.
Man får inte neka pga betalningsanmärkningar för att öppna bankkonto? Men du kanske blev nekad ett Mastercard bankkort?
Och det innebär att Maestro och Mastercard är typ samma fast man inte kan ha kredit med Maestro? Man betalar alltså som vanligt med Maestro och kan ta ut utomlands?Mastercard är ett betalkort medans Maestro är på många språk ett vanligt tilltalsord till dirigenter.
Vad menar du med att man måste vara online? Inloggad på internetbanken för att godkänna uttag och köp? Eller förstår jag dig fel?Skillnaden är att kortterminalen måste vara online för att använda Maestro, medan Mastercard har ett system som fungerar offline också och tillåter därför kredit