Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vilka rapporterar in missbrukad kredit

Du anar inte hur tacksam jag är, har inte kunnat få sinnesro sedan i förrigår.. Tack så hemskt mycket
Det var så lite så :) Känner så väl igen oron över att få en anmärkning, skulle inte litat på Intrum att de är snabba. Och pang så är utslag ett faktum.
Man har lärt sig många trix här som kommer väl till pass i olika situationer. Men så är det, när det finns fler räkningar än pengar att betala med så måste man trixa.

Det var så lite så :) Känner så väl igen oron över att få en anmärkning, skulle inte litat på Intrum att de är snabba. Och pang så är utslag ett faktum.
Man har lärt sig många trix här som kommer väl till pass i olika situationer. Men så är det, när det finns fler räkningar än pengar att betala med så måste man trixa.
Bästa hjälpsamma Myra:face3hearts:

Hur har det gått? Har du pratat med intrum eller Kf? @brokoly

Senast ändrad:
Nej inte med någon. Såg på intrum dagen efter att betalningen registrerades och jag fick inget svar på mejlen jag skickade till kronkalle så det borde ju vara grönt?
Ja men du kan slå en pling till kfm imorgon och kolla så allt är ok. Det borde det vara, men såg att de har större belastning än vanligt pga Corona.

Ja men du kan slå en pling till kfm imorgon och kolla så allt är ok. Det borde det vara, men såg att de har större belastning än vanligt pga Corona.
Ska ringa dom imorgon o får hoppas på det bästa

Ska ringa dom imorgon o får hoppas på det bästa
Alltid bäst att vara 100% säker istället för 99% :) Har varit med om att efter betalning i god tid till ett inkasso och i tron om att de meddelat Kf erhållen betalning så visade det sig när jag själv ringde till kf för att kontrollera att inkasso meddelat betalning att de inte gjort det. Enligt kf så skulle jag få utslag dagen efter. Ringde inkassot på en gång och de sa att ja de fått betalningen men det fattades 7 kr (ränta som tillkommit som jag inte visste om). Så det är bra att du kollar upp att allt är i sin ordning eftersom du hade så liten tidsmarginal :)

Alltid bäst att vara 100% säker istället för 99% :) Har varit med om att efter betalning i god tid till ett inkasso och i tron om att de meddelat Kf erhållen betalning så visade det sig när jag själv ringde till kf för att kontrollera att inkasso meddelat betalning att de inte gjort det. Enligt kf så skulle jag få utslag dagen efter. Ringde inkassot på en gång och de sa att ja de fått betalningen men det fattades 7 kr (ränta som tillkommit som jag inte visste om). Så det är bra att du kollar upp att allt är i sin ordning eftersom du hade så liten tidsmarginal :)
Pratade precis med kf o intrum återkallade skulden och verkar inte ha generarat i ett utslag :D

Pratade precis med kf o intrum återkallade skulden och verkar inte ha generarat i ett utslag :D
Härligt! Skulle du få ett föreläggande i framtiden och det är tajt med tid så gör bara samma sak så är saken biff :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp