- Meddelanden
- 503
- Mottagna reaktioner
- 100
- Poäng
- 267
Nu nyligen?Ferratum har Sileo Kapital som inkassobolag, fått det svaret från Ferratums kundservice
Nu nyligen?Ferratum har Sileo Kapital som inkassobolag, fått det svaret från Ferratums kundservice
Creditstar är helt omöjliga,är deras inkasso bolag bättre?I mina fall:
Creditstar gick till Eurocredit (inkassobolag). Gick att få avbetalningsplan med dem.
Meddelandelån gick till Svea. Bra avbetalningsplan.
Jo de!Creditstar är helt omöjliga,är deras inkasso bolag bättre?
Ja mailade Ferratum förra veckan och fick svaret att de har Sileo som inkassobolag, sök på Ferratum inkasso på forumet så får du samma infoNu nyligen?
Jag frågade dom i förra veckan,då så dom att det visste dom inte för dom samarbetade med många. Konstigt jag fick det svaretJa mailade Ferratum förra veckan och fick svaret att de har Sileo som inkassobolag, sök på Ferratum inkasso på forumet så får du samma info
Mitt gick också till sileo. Bra att ha och göra medJag frågade dom i förra veckan,då så dom att det visste dom inte för dom samarbetade med många. Konstigt jag fick det svaret
Hur lång tid från det du slutade betala till ferratum tills skulden hamnade hos sileo?Mitt gick också till sileo. Bra att ha och göra med
Mitt creditstar gick till Eurocredit.Vem tar hand om inkasso hos creditstar?
Måste ett lån alltid passera inkasso först eller kan ett smslånebolag skicka direkt till KFM också?