- Meddelanden
- 22 635
- Mottagna reaktioner
- 16 060
- Poäng
- 10 747
Menar du för att det blir lägre ränta om du betalar av den i mars?
Exakt. På hälften av dom är det rejäl skillnad då det är avbetalningsplaner.
Menar du för att det blir lägre ränta om du betalar av den i mars?
Sen allt mitt gick till fogden så har jag ingen större koll på vilka lån jag har ... skulle kunna säga att jag har ett stort samlingslån hos kfm med en salig blandning av inkasso, sms, blanco osv ...
Min totala skuld är i dagsläget 787 200 ...går upp och ner hela tiden. Igår var skulden på 797 900 så antar att utmätningen från dec gått in nu.
Blää, men har jag gett mig in i leken får jag leken tåla.... eller? är det inte så man brukar säga ?!
Jag håller modet uppe och jag försöker trots allt se ljust på framtiden ...och jag försöker se dem små detaljerna i min tillvaro som faktiskt är positiva
1. Spelfri
2. Inga nya lån
3. Situationen kan då inte bli värre
Jobb, tak över huvudet, mat på bordet och kärlek mer behöver jag inte!
Man skadar sig inte längre och jobbar framåt så bra det går. Det är skitläskigt, jag vet men tänk om det varit flera hundratusen kronor till, det kan du tacka din lyckliga stjärna för.Ja, du har egentligen så mycket mer nu än då mitt i spel och nya lån.Man skadar sig inte längre och jobbar framåt så bra det går. Det är skitläskigt, jag vet men tänk om det varit flera hundratusen kronor till, det kan du tacka din lyckliga stjärna för.
Ja precis så får man tänka, det hade kunnat vara värre. Man mår bättre utan den där stressen som hela tiden fanns där när man var i spel och låne karusellen. Jag kände mig som en liten rädd och jagad kanin unge, visst det är läskigt nu också men jag vet att nu kan det inte bli sämre iaf. ❤️