Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vilka lån har ni i dagsläget?

Ikanobank 344k
Marginalen 343k
Betalkoll 47k
Getdivide 17k.

Under 2018 har jag ändå betalat av skulder som en idiot och samlat det mesta under de två stora lånen.

Sen allt mitt gick till fogden så har jag ingen större koll på vilka lån jag har ... skulle kunna säga att jag har ett stort samlingslån hos kfm med en salig blandning av inkasso, sms, blanco osv ...
Min totala skuld är i dagsläget 787 200 ...går upp och ner hela tiden. Igår var skulden på 797 900 så antar att utmätningen från dec gått in nu.

Blää, men har jag gett mig in i leken får jag leken tåla.... eller? är det inte så man brukar säga ?!
Jag håller modet uppe och jag försöker trots allt se ljust på framtiden ...och jag försöker se dem små detaljerna i min tillvaro som faktiskt är positiva :)
1. Spelfri
2. Inga nya lån
3. Situationen kan då inte bli värre

Jobb, tak över huvudet, mat på bordet och kärlek mer behöver jag inte!

Sen allt mitt gick till fogden så har jag ingen större koll på vilka lån jag har ... skulle kunna säga att jag har ett stort samlingslån hos kfm med en salig blandning av inkasso, sms, blanco osv ...
Min totala skuld är i dagsläget 787 200 ...går upp och ner hela tiden. Igår var skulden på 797 900 så antar att utmätningen från dec gått in nu.

Blää, men har jag gett mig in i leken får jag leken tåla.... eller? är det inte så man brukar säga ?!
Jag håller modet uppe och jag försöker trots allt se ljust på framtiden ...och jag försöker se dem små detaljerna i min tillvaro som faktiskt är positiva :)
1. Spelfri
2. Inga nya lån
3. Situationen kan då inte bli värre

Jobb, tak över huvudet, mat på bordet och kärlek mer behöver jag inte!

Ja, du har egentligen så mycket mer nu än då mitt i spel och nya lån. <3 Man skadar sig inte längre och jobbar framåt så bra det går. Det är skitläskigt, jag vet men tänk om det varit flera hundratusen kronor till, det kan du tacka din lyckliga stjärna för.

Ja, du har egentligen så mycket mer nu än då mitt i spel och nya lån. <3 Man skadar sig inte längre och jobbar framåt så bra det går. Det är skitläskigt, jag vet men tänk om det varit flera hundratusen kronor till, det kan du tacka din lyckliga stjärna för.

Ja precis så får man tänka, det hade kunnat vara värre. Man mår bättre utan den där stressen som hela tiden fanns där när man var i spel och låne karusellen. Jag kände mig som en liten rädd och jagad kanin unge, visst det är läskigt nu också men jag vet att nu kan det inte bli sämre iaf. ❤️

Ja precis så får man tänka, det hade kunnat vara värre. Man mår bättre utan den där stressen som hela tiden fanns där när man var i spel och låne karusellen. Jag kände mig som en liten rädd och jagad kanin unge, visst det är läskigt nu också men jag vet att nu kan det inte bli sämre iaf. ❤️

Ja, jag håller med. Inte så stressigt längre.

Är det någon som kunnat få ” ackord ”
På en skuld
Alltså fryst eller nedsatt ränta

Jag försökte få sänkt ränta på mitt kreditkort hos Ecster som ligger och tickar med 14% på 90,000kr. De sa blankt nej även fast jag varit "kund" och hållt på att betala till dem i fyra år utan att missa en betalning.

Har ett mindre lån hos santander. Loggade in och verkade kvalificerat mig för ett erbjudande om höjning utan uc, max 20000. Bilen ska laga någon sak jag inte minns namnet på för drygt 12000, så det passade bra. Fyllde i allt igår vid 19tiden ungefär och pengarna var på kontot halv 8 i morse. Hur det kunde gå så fort fattar jag dock inte.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp