- Meddelanden
- 1 493
- Mottagna reaktioner
- 433
- Poäng
- 557
Förutom Remember å Collector...vid en ev Lendo/Advisa ansökan där man anger att man skall lösa lån för hela sökta summan?
Tack men dom är väl bland dom värsta banditerna där ute? Tar Bisnode iåm Lendo/Advisa ansökan plus skickar pappersreklam varje månad.Nordax, om de inte ändrat sig jättenyss.

Ja e körd på Bisnode med säkert 40ff. Försöker hålla nere dom nu helt. Tror ja ska köra en Advisa på ca 200k snart men rädd alla erbjudanden kräver lösen å man skall ange Klarna å sånna som inte syns på UC å sen blir nekad pga det.@TourettesGuy därför jag är lite nojjig med mina lån i veckorna...Måste får loss ca 1.000.000 till privata lån. Det vore en katastrof om alla vill lösa det åt mig. Vet inte hur jag ska gå till väga. Kan visserligen ange typ Credigo,Credway och sådana men dom är dels inte synliga dels så kommer jag inte upp i önskvärd summa då.
Fan!
Antar du vill få bort privatskulderna? Då kanske det inte spelar roll? Kan ju ta massa Bisnode lån på 30-40 k där det går innan du kör en Advisa där flera Bisnode ff tillkommer i onödan.