Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vilka banker låter en lösa lån själv?

Förutom Remember å Collector...vid en ev Lendo/Advisa ansökan där man anger att man skall lösa lån för hela sökta summan?

Ja, Nordax har många brister, gjorde mig av med dem alldeles nyss. Men man får lösa in lånen själv. Jag rekommenderar dem dock inte. Söker du via Lendo kommer de att vara där ändå och ta en Bisnode, precis som Sevenday.

Om dom tar en Bisnode, hur fungerar det? Måste man ha 10 av 10 på Bisnode och inget synligt eller vad är det för krav på Bisnodeupplysningen?

@TourettesGuy därför jag är lite nojjig med mina lån i veckorna...Måste får loss ca 1.000.000 till privata lån. Det vore en katastrof om alla vill lösa det åt mig. Vet inte hur jag ska gå till väga. Kan visserligen ange typ Credigo,Credway och sådana men dom är dels inte synliga dels så kommer jag inte upp i önskvärd summa då.
Fan!

Forex gav mig 400k och fick lösa själv fasta jag hade nästan lika mkt lån krediter.
Gjorde det också såklart.

@Terry_ Jag hade 8 på Bisnode när jag fick Collectorlånet nu i april, så 10 tror jag inte man behöver ha. Det är ändå helknasigt att man får så många Bisnode ff vid en ansökan. Om det här utvidgas har man ju en totalkrashad Bisnode vid ETT sök hos låneförmedlare....

@TourettesGuy därför jag är lite nojjig med mina lån i veckorna...Måste får loss ca 1.000.000 till privata lån. Det vore en katastrof om alla vill lösa det åt mig. Vet inte hur jag ska gå till väga. Kan visserligen ange typ Credigo,Credway och sådana men dom är dels inte synliga dels så kommer jag inte upp i önskvärd summa då.
Fan!
Ja e körd på Bisnode med säkert 40ff. Försöker hålla nere dom nu helt. Tror ja ska köra en Advisa på ca 200k snart men rädd alla erbjudanden kräver lösen å man skall ange Klarna å sånna som inte syns på UC å sen blir nekad pga det.
Har du redan Collector å Remember, å BN kräver väl inte lösen men har ocker räntor och lånet bara växer trots man betalar mer typ :D Antar du vill få bort privatskulderna? Då kanske det inte spelar roll? Kan ju ta massa Bisnode lån på 30-40 k där det går innan du kör en Advisa där flera Bisnode ff tillkommer i onödan.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp