Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vilka aktörer ger missbrukad kredit?

Fick du lån hos Coop med betalningsanmärkning? Hur lyckades du med det?
Stämmer bra.
Den upplysning som Coop tog på mig via lendo visade ingen av mina anmärkningar. Så enligt den fanns de inga, så hade ganska bra kreditvärdighet då.
Fick 120.000kr (de jag sökte) till 5,4 % ränta :)

Får ni så mycket tillbaka? Hur stor är skulden på? Blev nyfiken nu, dragit på mig skulder i år så vill veta hur mycket man kan få tillbaka. Då kan man börja räkna ut vad man kan betala av..
Skulden är på 300k och räntorna blir ca 80k om året på bank Norwegian !

Är missbrukat bankkonto en variant av missbrukad kredit?

den är rörig den här. Jag lärde mig igår att missbrukad kredit inte är en anmärkning.. men som ska säger, den skadar betyget! Jag har ju själv inte testat att ta nå lån under tiden med mina anmärkningar eller missbrukade krediter så jag har inte varit insatt.

undrar om bank norwegian ger missbrukad kredit?
Den ena anmärkningen heter misskött kredit
Den andra heter missbrukat kontokort (finns även en som heter missbrukat konto)

Har tidigare fått misskött kredit av Nordea och missbrukat kontokort av Ikano (Ikea delbetala)

Undrar om de blir nån skillnad nu på BN och tålamodet iom Nordax som ny ägare..
Ja det undrar jag också. Är sen 1 månad och personen jag prata med att allt måste in senast i slutet av januari. Då är jag sen med den 3 isåfall och inte 4? Nov-Dec-Jan?

Ja det undrar jag också. Är sen 1 månad och personen jag prata med att allt måste in senast i slutet av januari. Då är jag sen med den 3 isåfall och inte 4? Nov-Dec-Jan?
Är det inte när det varit 3 uteblivna betalningar som det blir uppsagt… hmmm

jag är ”bara” sen 1 månad så kan inte riktigt det där

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp