- Meddelanden
- 3 321
- Mottagna reaktioner
- 3 338
- Poäng
- 1 957
Skulden är på 300k och räntorna blir ca 80k om året på bank Norwegian !Får ni så mycket tillbaka? Hur stor är skulden på? Blev nyfiken nu, dragit på mig skulder i år så vill veta hur mycket man kan få tillbaka. Då kan man börja räkna ut vad man kan betala av..
Den ena anmärkningen heter misskött kreditÄr missbrukat bankkonto en variant av missbrukad kredit?
den är rörig den här. Jag lärde mig igår att missbrukad kredit inte är en anmärkning.. men som ska säger, den skadar betyget! Jag har ju själv inte testat att ta nå lån under tiden med mina anmärkningar eller missbrukade krediter så jag har inte varit insatt.
undrar om bank norwegian ger missbrukad kredit?
Undrar om de blir nån skillnad nu på BN och tålamodet iom Nordax som ny ägare..Det är av egen erfarenhetmitt lån gick förra månaden nämligen till intrum
så du har dom 4 mån på dig
![]()
Ja det undrar jag också. Är sen 1 månad och personen jag prata med att allt måste in senast i slutet av januari. Då är jag sen med den 3 isåfall och inte 4? Nov-Dec-Jan?Undrar om de blir nån skillnad nu på BN och tålamodet iom Nordax som ny ägare..
Är det inte när det varit 3 uteblivna betalningar som det blir uppsagt… hmmmJa det undrar jag också. Är sen 1 månad och personen jag prata med att allt måste in senast i slutet av januari. Då är jag sen med den 3 isåfall och inte 4? Nov-Dec-Jan?