Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

ViaConto - upp till 50.000 med 3,3% månadsränta (39,6% årsränta)

Grymt om man swischar in, blir det reggat direkt då? Lön inatt så ska pröjsa detta direkt och ett annat som heter lumify som ör 2500 på, hoppas på höjt på båda :)
Det går väldigt fort för dom att se betalningen. Betalade in min faktura dit igår och idag vid 12 fick jag sms att dom mottagit betalningen. Hur det är med swish vet jag faktiskt inte.

Johnander, hade du en permanent spärr? Sa du bara att du ville de skulle radera alla uppgifter och så gick det att söka sen?

Spärrad hade 18k där, gick till inkassobolag och så slut löste jag allt med avbet, men viaconto har väl inte så farlig ränta? Ferratum, vivus, onea, samt everyday är de värsta jag haft minst 150 k i ränta till dom på 1-3 år
Nackdelen med ViaConto är att de har en månadsavgift på 395 kr som man betalar VARJE MÅNAD, så har du en låg kreditgräns där säg typ 2000 kr så betalar du 395 kr varje månad ändå, tror det var om den utnyttjade krediten var under 500 kr som man inte betalar denna avgift som de införde för att kompensera sig själva i o m kraven på räntetak.

Johnander, hade du en permanent spärr? Sa du bara att du ville de skulle radera alla uppgifter och så gick det att söka sen?

Jepp, men bad de ta bort pga av gdpr :)

Sedan samma dag fick jag söka och fick 1500, nu slutlöste jag allt och fick ansöka om höjd och till 4000kr

Nackdelen med ViaConto är att de har en månadsavgift på 395 kr som man betalar VARJE MÅNAD, så har du en låg kreditgräns där säg typ 2000 kr så betalar du 395 kr varje månad ändå, tror det var om den utnyttjade krediten var under 500 kr som man inte betalar denna avgift som de införde för att kompensera sig själva i o m kraven på räntetak.

Om man slutlöste innan debiteringen på 395 då? När i månaden påförs den?:)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp