Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

ViaConto - upp till 50.000 med 3,3% månadsränta (39,6% årsränta)

och även om jag skulle kontakta dem och säga att jag inte kommer betala nu utan i slutet av november så kommer det ändå fortsätta ringas och messas då de som andra långivare kommer säga att "det går automatiskt".
Ja så sa dom till mig med

Helt störda är de. Jag har en kredit på 20.000kr som jag inte får använda eftersom jag betalat av den "för snabbt" ett par gånger misstänker jag. Men de skyller på något annat konstigt.

Helt störda är de. Jag har en kredit på 20.000kr som jag inte får använda eftersom jag betalat av den "för snabbt" ett par gånger misstänker jag. Men de skyller på något annat konstigt.
Det är störd!!! Den här krediten är prio 1 å min lista att bli av med!

Alltså jag kommer inte betala förrän sista november. Hur mkt de än ringer, smsar och mejlar. Och det gör de DAGLIGEN!!!! Eftersom de gör det så frenetiskt så har jag ingen lust att ringa och meddela att jag betalar dubbelt sista nov istället (som jag brukar göra när jag är sen). De får fortsätta terrorisera mig så mkt de vill. Så får de se om det hjälper! Herre Gud alltså, handlar om 800 kr!!!

Alltså jag kommer inte betala förrän sista november. Hur mkt de än ringer, smsar och mejlar. Och det gör de DAGLIGEN!!!! Eftersom de gör det så frenetiskt så har jag ingen lust att ringa och meddela att jag betalar dubbelt sista nov istället (som jag brukar göra när jag är sen). De får fortsätta terrorisera mig så mkt de vill. Så får de se om det hjälper! Herre Gud alltså, handlar om 800 kr!!!

Jag har blockat dom (man kan göra det på alla telefoner) så dom kommer direkt till min röstbrevlåda. Gör samma sak!

Jag har blockat dom (man kan göra det på alla telefoner) så dom kommer direkt till min röstbrevlåda. Gör samma sak!
Har blockat dem i TrueCaller fr de nummer jag vet är deras. Så jag får notis Missad samtal men hör inte själva ringsignalen. Men samtidigt ringer ngn fr Okänd nummer, alltid några sekunder efter Viaconto och Okänd nummer kan man inte blocka, tyvärr.

Alltså vad sysslar dessa med? Jag har fått möjlighet till höjning flera ggr nu men ständigt nekad. Sluta visa det där jävla erbjudandet då!!!

Har otroligt svårt för ViaConto...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp