- Meddelanden
- 1 297
- Mottagna reaktioner
- 855
- Poäng
- 717
Igår kom inkomst tjossan på kivra. Har till den 14:e på mig att skicka in den. Dock innefattar den bara en skuld på 1800kr tyvärr.Tack! Du är bäst kompis
Igår kom inkomst tjossan på kivra. Har till den 14:e på mig att skicka in den. Dock innefattar den bara en skuld på 1800kr tyvärr.Tack! Du är bäst kompis
Jag hade t.om den 31/1 på mig att fylla i inkomsredovisningen. Fyllde i den, den 30:e och fick beslut om löneutmätning 4-5 timmar senareIgår kom inkomst tjossan på kivra. Har till den 14:e på mig att skicka in den. Dock innefattar den bara en skuld på 1800kr tyvärr.

Haha jäklar vad snabbt. Tycker det går väldigt segt med att få skuld att betala. Bara en enda som hamnat där och det är csn.Jag hade t.om den 31/1 på mig att fylla i inkomsredovisningen. Fyllde i den, den 30:e och fick beslut om löneutmätning 4-5 timmar senare![]()
Det är väl en risk förmodligen, ja. Du kan ju vänta tills sista dagen som står på pappret iaf. Då bör det rimligtvis vara lugnt.Fyller man i delgivningen riskerar man väl att de kan komma till arbetet ? Det vore ju fruktansvärt . Jag måsye nog skriva på direkt den dagen det är dax fög mig om 1-2 månader .
Du menar de 10 dagarna bara ?Det är väl en risk förmodligen, ja. Du kan ju vänta tills sista dagen som står på pappret iaf. Då bör det rimligtvis vara lugnt.
YesDu menar de 10 dagarna bara ?
De 10 dagarna är väl tiden man har att invända mot föreläggandet EFTER man skrivit på det.
Helt sant. Jag läste något helt annat.De 10 dagarna är väl tiden man har att invända mot föreläggandet EFTER man skrivit på det.
Tiden för att skriva på föreläggande är väl inte stippulerad alls? Är väl "snarast" man skall skriva på?