- Meddelanden
- 388
- Mottagna reaktioner
- 173
- Poäng
- 347
Vill bara göra er medlemmar uppmärksam om ni har avslutat en nortmill kredit och har en försäkring (Credigo, Credway, Easycredit). Jag visste inte ens om att jag hade en försäkring men har tydligen lagt till det av misstag vid uttag. Lånet var temporärt och jag betalade igen och avslutade krediten. Tydligen så måste man avsluta försäkringen separat då det inatt drogs för 2 månader(570kr). Dock inget dom upplyser om. Beloppet i säg är väl ett hyfsat rån med tanke på att dom bara ersätter upp till 4k men det är väl värt sin egen tråd och man få väl skylla sig själv när man använder dessa aktörer.
Jag bad om att få en specifikation över mitt lån så att pengarna inte har dragits i samband med tidigare återbetalningar men det var omöjligt att få enligt supporten då man väl avslutat en kredit. Så se till att kolla så ni inte har en försäkring för då kommer dom att kräva er på pengar ett tag efter avslutad kredit.
Jag bad om att få en specifikation över mitt lån så att pengarna inte har dragits i samband med tidigare återbetalningar men det var omöjligt att få enligt supporten då man väl avslutat en kredit. Så se till att kolla så ni inte har en försäkring för då kommer dom att kräva er på pengar ett tag efter avslutad kredit.