Hoppas bara att hitta lösningarSvarade du på ett slumpvis inlägg nu?
Du har berättat din ålder väldigt många gånger nu, tror inte det blir något bättre av det.
Hoppas bara att hitta lösningarSvarade du på ett slumpvis inlägg nu?
Du har berättat din ålder väldigt många gånger nu, tror inte det blir något bättre av det.
Så det var bara ett slumpvis inlägg du högg? Jaja..Hoppas bara att hitta lösningar
Förhandlar de med inkassobolagen åt en?Jag hade ganska bra erfarenhet av skuldrådgivarna i Göteborg. Men det kanske beror på vilken man får också. Som med allt, en del är bra. Andra är mindre bra.
Den i min stad erbjöd sig göra det för migFörhandlar de med inkassobolagen åt en?
Ok, visste inte att de gör sånt.Den i min stad erbjöd sig göra det för mig
Jag kom aldrig så långt. Han jag hade erbjöd sig att vara med på samtal till dem, men jag ringde själv istället. Det var ett tag sen nu, men jag tror han erbjöd sig att vara med i samtalet, men det var aldrig explicit att han skulle förhandla å mina vägnar.Förhandlar de med inkassobolagen åt en?
Ringer också själv, men har förstått att det finns dem som av olika anledningar dras för att ringaJag kom aldrig så långt. Han jag hade erbjöd sig att vara med på samtal till dem, men jag ringde själv istället. Det var ett tag sen nu, men jag tror han erbjöd sig att vara med i samtalet, men det var aldrig explicit att han skulle förhandla å mina vägnar.