- Meddelanden
- 31 507
- Mottagna reaktioner
- 16 521
- Poäng
- 11 977
Vad kostar det att leasa en Tesla?
Googling visar från 6k
Vad kostar det att leasa en Tesla?
Tesla erbjuder inte privatleasing själva men 3:e part som t ex https://gomore.se/leasing/tesla så kostar Model 3 i grundutförande ca 6 000.Vad kostar det att leasa en Tesla?
Dealade till mig vinterdäck. 1500 mil. Känner att risken för kostnader vid återlämning är liten. Jag är, och har alltid varit, extremt pedant gällande mina bilar. Ett av mina större intressen är även bilvård.Hur många mil får du köra på den månadskostnaden?
Ingår vinterhjul?
Olika märken har olika krav på, vilka skador är acceptabla. Det skiljer sig åt rätt mkt.
Hur bedömde du sannolikheten till extra kostnader vid återlämning?
En annan aspekt; som första ”hyresgäst” har du oftast möjlighet att köpa loss bilen efter perioden till ett något bättre pris.
Samma här. Därför jag alltid också keramatisk lackskyddar mina bilar för enklare tvätt men spenderar ändå varje helg i tvätthallen för man vill ha en ren och skinande bil oavsett årstid.Jag är, och har alltid varit, extremt pedant gällande mina bilar. Ett av mina större intressen är även bilvård.
Haha, känner igen det där så väl. Blir nästan tvångsmässigt..Samma här. Därför jag alltid också keramatisk lackskyddar mina bilar för enklare tvätt men spenderar ändå varje helg i tvätthallen för man vill ha en ren och skinande bil oavsett årstid.
![]()
Billigaste elbilarna att privatleasa – 13 modeller under 3 000 kronor/månad
Elbilarna har prislappar vi bara kunde drömma om för ett år sedan. I alla fall när det gäller privatleasing.www.dn.se
DN rapporterar idag att priset för privatleasing av elbilar rasat det senaste året:
2790 i månaden för att leasa en ny BMW. Det är fan inte farligt.

folk kanske tänkte sitta hemma samt var orolig över inkomst pga pandemi?![]()
Billigaste elbilarna att privatleasa – 13 modeller under 3 000 kronor/månad
Elbilarna har prislappar vi bara kunde drömma om för ett år sedan. I alla fall när det gäller privatleasing.www.dn.se
DN rapporterar idag att priset för privatleasing av elbilar rasat det senaste året:
2790 i månaden för att leasa en ny BMW. Det är fan inte farligt.
Antar att du kommer ringa Miljöpartiet och tacka för deras miljöbilspremie…![]()