Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Varför klaga?

Jag älskar Lasseman han har nog räddat en och annan här ifrån mycket större problem. Hans kunskap är ovärderlig och jag har sagt det både 10 och 100 inlägg.
Det han gör är synnerligen beundransvärt.

Men med det sagt får jag lik förbannat inte ihop det för han skriver ofta raljerande i stil med "folk här betalar ju ändå sina lån" eller "folk här sätter i system att bara vara i KFM:s rullor på skuldsaneringen" eller som den ovan "folk här hatar ju banker" och så vidare och så vidare och så har det varit år efter år i över 10 år nu.

Tycker bara det är konstigt att man kan tycka om att vistas i en miljö där man uppenbarligen tycker att merparten är idioter som borde omyndigförklaras :D Lite grovt haha.

Jag hade ju inte gått in på ett forum för Djurgården om jag är AIKare och sedan suttit där dagligen i 10 år och skrivit vilka idioter Djurgårdens supportrar är :D

Alltid intressant när det dyker upp vissa här som sitter på sina vita hästar och ska klanka ner på pöbeln, Lasseman tycker ju att vi alla här är dumma i huvudet men tillbringar ändå timmar här dagligen vilket jag aldrig har förstått. Borde ju finnas sidor där man kan sitta och diskutera sin stora kärlek och passion för svenska banker som enbart är här och finns till för att göra konsumenterna rikare, alla kostnader och avgifter förklaras uteslutande med "höjda lånekostnader" men när man sedan frågar hur det hänger ihop med att dom samtidigt kvartal efter kvartal gör rekordvinster då uteblir svaret.

Däremot, TS är ju desto mer intressant. Han eller Hon kommer in här och säger

För all del, det kunde ju vara en legitim frågeställning om inte personen i en annan tråd skriver "När man ska höja hos goodcash. Gör dem en ny inkomst verifiering eller går de enbart på kreditupplysning?"

Den här exemplariska personen har alltså inte själv läst Cashbuddys villkor - något han nu sitter och läxar upp andra om, han har också tagit ett lån hos banken i fråga utan att ha koll på deras ränta (enligt samma tråd) utan fick reda på kostnaden utav skribenten i fråga.

Avslutningsvis som grädde på mosen hamnade hans lån hos Cashbuddy - på inkasso...

Grattis, du tar uttrycket kasta sten i glashus på en helt egen nivå.
Har aldrig sagt att jag själv är smartare än vad folket är i detta fall.
Alltid intressant när det dyker upp vissa här som sitter på sina vita hästar och ska klanka ner på pöbeln, Lasseman tycker ju att vi alla här är dumma i huvudet men tillbringar ändå timmar här dagligen vilket jag aldrig har förstått. Borde ju finnas sidor där man kan sitta och diskutera sin stora kärlek och passion för svenska banker som enbart är här och finns till för att göra konsumenterna rikare, alla kostnader och avgifter förklaras uteslutande med "höjda lånekostnader" men när man sedan frågar hur det hänger ihop med att dom samtidigt kvartal efter kvartal gör rekordvinster då uteblir svaret.

Däremot, TS är ju desto mer intressant. Han eller Hon kommer in här och säger

För all del, det kunde ju vara en legitim frågeställning om inte personen i en annan tråd skriver "När man ska höja hos goodcash. Gör dem en ny inkomst verifiering eller går de enbart på kreditupplysning?"

Den här exemplariska personen har alltså inte själv läst Cashbuddys villkor - något han nu sitter och läxar upp andra om, han har också tagit ett lån hos banken i fråga utan att ha koll på deras ränta (enligt samma tråd) utan fick reda på kostnaden utav skribenten i fråga.

Avslutningsvis som grädde på mosen hamnade hans lån hos Cashbuddy - på inkasso...

Grattis, du tar uttrycket kasta sten i glashus på en helt egen nivå.
Nu är ju inte lånet på inkasso. Utan avbetalt i sin helhet.

Sen har jag aldrig själv sagt att jag är smartare än andra eller påstår att jag inte själv ibland inte läser villkoren.

Samtidigt så skriver jag inte en massa inlägg eller liknande om att diverse lån företag är skurkar. Dem bedriver företag. Sen är det inte alltid fint gjort. Men så länge folk är desperata så kommer det alltid finnas såna här företag.

Sen har jag aldrig själv sagt att jag är smartare än andra eller påstår att jag inte själv ibland inte läser villkoren.

Haha.
Så du öppnar en tråd för att indirekt kalla alla andra för idioter för att dom inte läser villkoren och så skriver du nu själv att du inte heller läser villkoren och att du är på samma nivå som dessa?

Kompis, jag tror att en promenad i den här kyliga novemberluften hade gjort dig väl :D

Jag älskar Lasseman han har nog räddat en och annan här ifrån mycket större problem. Hans kunskap är ovärderlig och jag har sagt det både 10 och 100 inlägg.
Det han gör är synnerligen beundransvärt.

Men med det sagt får jag lik förbannat inte ihop det för han skriver ofta raljerande i stil med "folk här betalar ju ändå sina lån" eller "folk här sätter i system att bara vara i KFM:s rullor på skuldsaneringen" eller som den ovan "folk här hatar ju banker" och så vidare och så vidare och så har det varit år efter år i över 10 år nu.

Tycker bara det är konstigt att man kan tycka om att vistas i en miljö där man uppenbarligen tycker att merparten är idioter som borde omyndigförklaras :D Lite grovt haha.

Jag hade ju inte gått in på ett forum för Djurgården om jag är AIKare och sedan suttit där dagligen i 10 år och skrivit vilka idioter Djurgårdens supportrar är :D
Nej dem hade kastat ut dig efter ett negativt inlägg :facejoy:

Absolut är inte svenska banker skurkar!

Det är ju inte olagligt att systematiskt tvätta pengar i decennier för öst europeiska maffian och Ryska maffian. Det är ju inte heller olagligt att vara involverade i företag som mutar terrorister. Listan är lång..

Juste jag glömde, man är oftast skurk om man sitter på lånforum för att fråga om råd att betala så lite så möjligt eller dela med sig om sina svårigheter och släppa sina skulder för att kunna söka skuldsanering.

Dubbelmoralen i Sverige är på en galen nivå!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp