- Meddelanden
- 22 630
- Mottagna reaktioner
- 16 053
- Poäng
- 10 747
Jag älskar Lasseman han har nog räddat en och annan här ifrån mycket större problem. Hans kunskap är ovärderlig och jag har sagt det både 10 och 100 inlägg.
Det han gör är synnerligen beundransvärt.
Men med det sagt får jag lik förbannat inte ihop det för han skriver ofta raljerande i stil med "folk här betalar ju ändå sina lån" eller "folk här sätter i system att bara vara i KFM:s rullor på skuldsaneringen" eller som den ovan "folk här hatar ju banker" och så vidare och så vidare och så har det varit år efter år i över 10 år nu.
Tycker bara det är konstigt att man kan tycka om att vistas i en miljö där man uppenbarligen tycker att merparten är idioter som borde omyndigförklaras
Lite grovt haha.
Jag hade ju inte gått in på ett forum för Djurgården om jag är AIKare och sedan suttit där dagligen i 10 år och skrivit vilka idioter Djurgårdens supportrar är
Det han gör är synnerligen beundransvärt.
Men med det sagt får jag lik förbannat inte ihop det för han skriver ofta raljerande i stil med "folk här betalar ju ändå sina lån" eller "folk här sätter i system att bara vara i KFM:s rullor på skuldsaneringen" eller som den ovan "folk här hatar ju banker" och så vidare och så vidare och så har det varit år efter år i över 10 år nu.
Tycker bara det är konstigt att man kan tycka om att vistas i en miljö där man uppenbarligen tycker att merparten är idioter som borde omyndigförklaras
Lite grovt haha. Jag hade ju inte gått in på ett forum för Djurgården om jag är AIKare och sedan suttit där dagligen i 10 år och skrivit vilka idioter Djurgårdens supportrar är