Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Var kommer era nicknames ifrån?

Kan tillägga att det där med z i stavningen kom från att jag sett det i serietidningar och godnattsagor. Jag ville aldrig gå och lägga mej som barn, så mina föräldrar köpte massa litteratur med sömniga barn, ha ha

som frågan lyder, hur kom ni på era namn? Ser många kreativa namn här. Vissa kör med sina förnamn etc men ni som inte gör det, vad betyder det för er (om ni vill berätta alltså)?

Kan själv börja, första gången jag var inne på detta forum hade jag radion (bandit rock) på i bakgrunden och hörde då ett band som heter biffy Clyro , klingade riktigt bra och tog halva bandnamnet
Syrran var lätt för mig då jag är sjuksköterska!

Ina efter den häst jag hade då ( eller en av dem) hon hette Just Ina fint namn på underbar häst tyvärr fick jag ta bort henne nov 2017

Kul tråd!

Jag reggade mig en gång för en massa år sedan på ett annat forum under namnet CashMachine för att jag kände mig som en sån när jag behövde betala hela kalaset för mig själv, 4 tonårsbarn (numera vuxna) min arbetslösa sambo (numera arbetslösa make) och hans 2 tonårsbarn (nu vuxna) + nu har vi även ett gemensamt barn. Tappade bort inloggningsuppgifterna och reggade mig igen under namnet KassaKon, samma principer för namnval och det namnet fick hänga med hit.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp