Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Var hittar jag lån på 50 000 kr?

Ja, jag har fått svar. Fegade och sökte bara 15.000 kr vilket beviljades. Hoppas kunna höja senare. Det går dock segt, inte fått svar på mejl och väntar nu på att autogiro ska godkännas.

Ja, jag har fått svar. Fegade och sökte bara 15.000 kr vilket beviljades. Hoppas kunna höja senare. Det går dock segt, inte fått svar på mejl och väntar nu på att autogiro ska godkännas.
Hur vet du att du blev beviljad om du inte fått svar på Mail ? Undra om dom sänker beloppet. Jag sökte på 100.000kr. Enligt min UC har jag 8.5 men på kreditupplysningen hade jag 13.7. Konstigt.

Jo alltså jag fick ett mejl om att det var beviljat igår eftermiddag. Fick skriva under med bank-ID och svara på några såna där standardfrågor. Men inte fått svar på andra mejl med diverse frågor. Ser nu på min bank att autogiro är påkopplat.

Jo alltså jag fick ett mejl om att det var beviljat igår eftermiddag. Fick skriva under med bank-ID och svara på några såna där standardfrågor. Men inte fått svar på andra mejl med diverse frågor. Ser nu på min bank att autogiro är påkopplat.
Aha okej, jag ansökte ändå vid 3 igår och inte fått något svar. Konstigt.

Du ser. Men nog skulle du tagit mer. Det hade gått igenom.

Ja jag vet.. Men allt jag kan få in är av värde. Hur är rutinerna kring höjning, vet du? Måste det ha gått en viss tid, exempelvis?
Vet faktiskt inte exakt. Tycker du mailar anonymt. Det jag vet är att det går efter iaf 3 månader för det gjorde jag.

Erbjuder Avida Krediten lägre belopp om jag söker ”för högt”? Skulle behöva 75’ men vet inte jag vågar gå så högt. Är det bättre att ta ett lägre belopp? UC risk 17,5 senast jag kollade...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp