Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Var hittar jag lån på 50 000 kr?

UC har dom tagit iaf - mitt betyget steg från 5,19 till 12,12! Vafan.

Vad har du för förutsättningar? Är lite sugen att göra ett försök där med snart
Risk 8,5%
Inkomst 230.000(studerat)
Lån 20.000 kredit kort 29000 opr( hade lån hos collector på 150.000kr som gått till inkasso och försvunnit från min uc sen oktober månad)
Underskott ca 60.000kr
Förfrågningar ca 20st

På grund av oväntade familjetråkigheter behöver jag snabbt vaska fram ca 50.000 kr. Vill verkligen inte fastna med typ Ferratum och liknande, speciellt då jag inte är säker på att jag kommer få tillbaka dessa pengar särskilt snart.

Det enda lån jag har är Balanzia som jag tog i höstas. Det är på 200 och jag får ej mer där. Har tre anmärkningar kvar (samtliga försvinner under 2020), inkomst 400 och UC-score 5.19.

Vilket "vettigt" bolag kan tänkas ge mig ett lån? Något överhuvudtaget? Goodcash tänkte jag först men jag slutbetalade där i september och det behövde gå ett år.

Du borde kunna få ett lån från remember,jag fick med sämre förutsättningar.
Har fortfarande 2 st anmärkningar som går ut 19 april 2021.
Har du testa avida eller nu senast tog jag Freedom finace.
Sökte 100 000 kr och fick det med en UC på 3,2 nu i år.
Förra året sökte jag på advisa med en Uc på 13,9 och fick från Remember 150 000 kr.
Sök ,något kommer du att få.

Senast ändrad:
Du borde kunna få ett lån från remember,jag fick med sämre förutsättningar.
Har fortfarande 2 st anmärkningar som går ut 19 april 2021.
Har du testa avida eller nu senast tog jag Freedom finace.
Sökte 100 000 kr och fick det med en UC på 3,2
Förra året sökte jag på advisa med en Uc på 13,9 och fick från Remember 150 000 kr.
Sök ,något kommer du att få.
Remember godtar väl inte anmärkningar gör dem?

Remember godtar väl inte anmärkningar gör dem?

Jag har fått från remember 2 gånger samlingslån med 2 st betalningsanmärkningar.
Fick anm 19/4 2018 och har fått ifrån dom 2 gånger lån men dock första gången 2019
Mina anm går ut 2021 april.
Jag har fått det i allafall,det tackar jag som fan för, blivit min räddning.

Jag har fått från remember 2 gånger samlingslån med 2 st betalningsanmärkningar.
Fick anm 19/4 2018 och har fått ifrån dom 2 gånger lån men dock första gången 2019
Vet du ifall dem har ngt max tak på antal? Har 6 kvar nu sista går ut om exakt 1 år.

Jag har aldrig lyckats få från dom med en uc på 8.5% har inte haft något Bianco förutom ett kreditkort på 25.000kr när ja sökte senast. Kanske beror på för många förfrågningar? Har även 2st missbrukad kredit. En som försvinner i August 2020 och den sista försvinner januari 2021

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp