Minst sagt! De måste ju ha hittat överföringar på mitt konto via Kreditz som de inte gillat? Alltså har de ju gått igenom mina transaktioner, och inte bara kikat efter min inkomst. Köpte visserligen några pizzor för mycket senaste månaden…Dom är fan ta mig stenhårda.

Ja, det låter väldigt rimligt! Men då är det ju inte bara en ”inkomstverifiering” som de säger att de ska göra.Dom ser att du gör betalningar till seb och den andra och eftersom dom endast kan se månads betalningen vet dom inte hur stora lån du har på uc , därav backar dom kan jag tänka mig men endast en tanke behöver inte vara så![]()
Väntade du alltså inte ut dina två förfrågningar som försvinner den 11?Fick idag ett lån av Coop (med mera) på 185.000:- med 7% i effektiv ränta. Skuldebrevet är signerat. Hoppas att det går smärtfritt utan massa kompletteringar.
Sökte 185.000:- med 1.4 i UC.
Nej, bara en försvann, den 4e. Glömde bort den andra helt och hållet..Väntade du alltså inte ut dina två förfrågningar som försvinner den 11?
Hur gick det? Smidiga? Komplettering? Skickas något hem?Fick idag ett lån av Coop (med mera) på 185.000:- med 7% i effektiv ränta. Skuldebrevet är signerat. Hoppas att det går smärtfritt utan massa kompletteringar.
Sökte 185.000:- med 1.4 i UC.