Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vad ska jag satsa på för bättre kreditbetyg?

Nu har jag betalt bort 109.000 av billånet. Kommer det göra nån skillnad på kreditbetyget? Större chans att få större lån med bättre ränta?

Hur länge måste jag vänta innan det gör nån skillnad på min UC? Betalade det idag.
Jag blev av med 189.000 kr billån och blev ingen skillnad på kreditbetyg.

Jag blev av med 189.000 kr billån och blev ingen skillnad på kreditbetyg.
Okej tråkigt. Som någon sa tidigare verkar inte banker eller uc bry sig om billån.
Vad brukar vara maxbelopp för att söka lån? Är det 350.000? Och vill man ha mer så kan man eventuellt söka två som jag förstått.

Jag får se om jag testar söka på 350.000 snart.

Okej tråkigt. Som någon sa tidigare verkar inte banker eller uc bry sig om billån.
Vad brukar vara maxbelopp för att söka lån? Är det 350.000? Och vill man ha mer så kan man eventuellt söka två som jag förstått.

Jag får se om jag testar söka på 350.000 snart.
Du kan alltid testa 500.000 för att samla skulle ingen nappa så kan du alltid ringa t.ex lendo och be dom ändra ansökningen och sänka beloppet till t.ex 350.000

Varför betalade du bort på ditt bra lån istället för ditt lån med 14% ränta?

Någon fler som har problem med bisnode? Har fått tre kreditupplysningar där av företag/banker jag inte ens har med att göra?

De förstör mina betyg. Vad är fel på bisnode? Varför görs kreditupplysningar från ingenstans.

Någon fler som har problem med bisnode? Har fått tre kreditupplysningar där av företag/banker jag inte ens har med att göra?

De förstör mina betyg. Vad är fel på bisnode? Varför görs kreditupplysningar från ingenstans.
Ring företaget som tagit kreditupplysning så får dom ta bort det? Och du kan kontakta bisnode också.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp