Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vad har ni för förhoppningar om lönen?

Den här löneökningen med 3% från 1 november. Gäller det alla medlemmar i Unionen?

Statens avtal gick ut 1 oktober så retroaktivt spelar mindre roll

Den här löneökningen med 3% från 1 november. Gäller det alla medlemmar i Unionen?

Alla får inte 3% antar jag, det vore ju dumt, då får alla lika oavsett insats. Det brukar vara en pott på 3% som samlas och fördelas på alla, ibland med någon garanti, att alla är garanterade minst 150kr och resten i potten

Alla får inte 3% antar jag, det vore ju dumt, då får alla lika oavsett insats. Det brukar vara en pott på 3% som samlas och fördelas på alla, ibland med någon garanti, att alla är garanterade minst 150kr och resten i potten
Jag menar alltså om avtalet gäller alla Unionenmedlemmar?

Jag menar alltså om avtalet gäller alla Unionenmedlemmar?

Vet inte om unionen delar upp något, annars är väl poängen med fackförbund att vara en start kollektiv röst för alla medlemmar...

Handels går i strejk fredagen den 13 nov, om dom ej kan enas om nytt avtal innan dess!

Oavsett hur utfallet av avtalsrörelsen blir, så tycker de flesta att det är orättvist och att det är extra synd om just deras yrkesgrupp. T.ex så har sjuksköterskor så länge jag kan minnas (och jag minns ganska många år bakåt) klagat på att deras jobb är stressigt som bara den och dåligt betalt. De orkar inte mer, de ska säga upp sig, osv. Så låter det hela tiden, år efter år. Vargen kommer.

Det ligger väl inte i folks natur att vara nöjda med sin lön.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp