Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vad har jag för förutsättningar? Sevenday

Jo90: är du säker det är mini-UC som tagits av betalkoll? Tänkte söka kredit där men vill inte full UC tas...viktigt att veta

Enligt deras kundtjänst tas det full UC om man höjer krediten till 20000,men det är kanske/förhoppningsvis bara svammel?

Enligt deras kundtjänst tas det full UC om man höjer krediten till 20000,men det är kanske/förhoppningsvis bara svammel?
För mig tog de en ny UC som innehöll kreditbetyg, men den syns inte heller för andra. Båda dessa UC ligger under en särskild rad på min Upplysning, som bara jag ser och som inte påverkade betyget när jag tog dom. Sedan höjde jag flera steg ända till 50.000 utan att någon ny UC togs.

För mig tog de en ny UC som innehöll kreditbetyg, men den syns inte heller för andra. Båda dessa UC ligger under en särskild rad på min Upplysning, som bara jag ser och som inte påverkade betyget när jag tog dom. Sedan höjde jag flera steg ända till 50.000 utan att någon ny UC togs.

Det är ju precis så jag hade hoppats att det skulle vara!
Fattar inte varför dom säger att dom tar full nu?

Är det länge sen du höjde till 50.000?

Det är ju precis så jag hade hoppats att det skulle vara!
Fattar inte varför dom säger att dom tar full nu?

Är det länge sen du höjde till 50.000?
Mars då red de vidare på den andra min-UC med betyg som de tog i slutet av februari.

De vet nog helt enkelt inte hur UC fungerar eller bryr sig inte.

Jag ansökte till betalkoll för mindre än en månad sen och det var micro/förenklad uc och riskprognosen/betyget är bättre än med full uc
Med den förenklade: ff syns ej, andra tidigare ff syns för dock och lån/krediter syns ej)

Jag ansökte till betalkoll för mindre än en månad sen och det var micro/förenklad uc och riskprognosen/betyget är bättre än med full uc
Med den förenklade: ff syns ej, andra tidigare ff syns för dock och lån/krediter syns ej)

Har du mer än 10.000 i kredit?
Visst är det det man får först?

Har du mer än 10.000 i kredit?
Visst är det det man får först?
Jo 10.000 först, fick 50.000 och jag provade höja på en gång (Provade inte 50.000 på en gång, tog 10.000 i taget typ)
Kreditbetyget full uc: 4,8
och micro uc 1,2 (för betalkoll)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp