Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vad händer när en förfrågan blir 3 månader gammal?

Verkligen! Vet ju dock inte till 100% att de är anledningen , men borde vara nåt sånt. Har en till som fyller 6 månader till veckan, vi får se om det händer nåt då :)
Spännande. Jag har upptäckt samma men det var i vintras senast det hände. Ser man ingen annan uppenbar anledning borde det vara orsaken till det förändrade kreditbetyget.

Syns bisnode på deklarationen?
Lån du tagit med Bisnode syns på deklarationen, dvs. 1 gång per år, och inte i samband med UC: uppdatering den 15-20 varje månad. Man ser ditt underskott på deklarationen; i princip hade det lika gärna kunnat vara att du tex. sålt aktier till förlust, men orsaken till underskottet framgår inte.

Lån du tagit med Bisnode syns på deklarationen, dvs. 1 gång per år, och inte i samband med UC: uppdatering den 15-20 varje månad. Man ser ditt underskott på deklarationen; i princip hade det lika gärna kunnat vara att du tex. sålt aktier till förlust, men orsaken till underskottet framgår inte.
Aj då så summan lån kommer synas? Kollar bankerna av deklarationen? Bolån på g...

Natten till torsdag 17:e tror jag!

På tal om vad som händer när en ff blir 3 månader - ingenting ser jag nu :( Men efter ”cirka” 6 månader händer det alltid något med UC-betyget enligt min erfarenhet. Men i natt/ i morgon gäller det! Tänk om man kunde ha lite tur att det blir ”teknikstrul” för UC i samband med deras planerade underhåll, vilket i sin tur kunde generera ett betyg på sisådär 0,5!?:p Eftersom jag väntar mig hyfsat stora förändringar när uppdateringen är klar har jag bestämt att söka lån hos Zmarta på 300 k för att få ner räntan på mitt Lendify-lån. Men allting styrs av hur betyget blir :tummen:

Ju längre tid det är mellan du tar en ff så höjs ditt betyg iom du ses mindre spontan

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp