Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vad händer när en förfrågan blir 3 månader gammal?

Har inte heller märkt någon skillnad. Har två förfrågningar från typ i februari och mars som jag följt. Ingen förändring alls vare sig när de fyllde 1,3 eller 6 månader.
Konstigt ändå, jag tycker mig ha märkt att det händer något efter i alla fall 6 månader..

Om 2 timmar och 10 min kommer jag i alla fall kolla hur mycket 1 ff gör när den försvinner. Med tanke på att inget alls hände när jag blev av med 1 ff senast så är man ju nyfiken. Sjunker betyget mycket vill jag nästan tro det även beror på att 1 ff fyller 3 månader den 10/10.

Om 2 timmar och 10 min kommer jag i alla fall kolla hur mycket 1 ff gör när den försvinner. Med tanke på att inget alls hände när jag blev av med 1 ff senast så är man ju nyfiken. Sjunker betyget mycket vill jag nästan tro det även beror på att 1 ff fyller 3 månader den 10/10.
Mitt blev bättre idag när en förfrågan försvann , knappt 1 % :)

Tror för övrigt inte mitt betyg kommer sjunka så mycket som ditt gjorde. Går ner från 9 ff till 8, rätt ”dålig” siffra, känns inte som det förändrar tillräckligt. Har ett datum att se fram emot som jag hoppas på lite mer, 17/12 när 3 ff försvinner:tummen:
Kan lova jag har mycket sämre än dig ;) är hos kronofogden , hade 10 förfrågningar och nu 9 ! Så ditt kommer nog gå ner med :)

Jag har två ff som på olika datum i december har halvårskalas. Får se om det blir någon förändring på ucs betyg då.

Tycker mig minnas en minimal förbättring typ -0,06% förbättring av betyget vid tidigare ff som fyllt sex månader.

Senast ändrad:
Kan lova jag har mycket sämre än dig ;) är hos kronofogden , hade 10 förfrågningar och nu 9 ! Så ditt kommer nog gå ner med :)
Ja ok, har själv inte varit hos kronofogden på väldigt många år, det är tufft. Förhoppningsvis får du så småningom ordning på din situation på ett eller annat sätt:tummen:

Jag har två ff som på olika datum i december har halvårskalas. Får se om det blir någon förändring på ucs betyg då.

Tycker mig minnas en minimal förbättring typ -0,06% förbättring av betyget vid tidigare ff som fyllt sex månader.
Blir spännande att följa:tummen: ibland när min uc har förbättrats utan synlig anledning har jag upptäckt att det enda som har ändrats är att det gått 6 månader sedan en förfrågan togs

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp