Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Vad händer med lönen om skuldsaneringen hävs efter omprövning?

Lånar tråden, är det någon som kan svara på om det är när man ligger 3-4 betalningar i rad back som en hävning av skusan kan bli aktuell, eller kan det också va 4 olika tillfälle under 5års period?, har en bekant som legat 3 månader back i mer än 1.5 år och inte fått något mer än påminelse..

Så han ligger efter med 3 inbetalningar till KF? Inte i rad utan vid olika tillfällen? Men dock 3 missade inbetalningar?

Så han ligger efter med 3 inbetalningar till KF? Inte i rad utan vid olika tillfällen? Men dock 3 missade inbetalningar?
nej han ligger som jag förstått det efter med september oktober november 2024 , men betalat felfritt sen december 2024 så skrev fel med 1.5 år men ändå...

Det första som händer är att innestående betalningar utmäts för de skulder som nu ligger för verkställighet, så man kan faktiskt säga att man hamnar långt fram i kön.

Det har jag aldrig gjort tror jag, inte från hävd, bara från avslag efter san inl

Lånar tråden, är det någon som kan svara på om det är när man ligger 3-4 betalningar i rad back som en hävning av skusan kan bli aktuell, eller kan det också va 4 olika tillfälle under 5års period?, har en bekant som legat 3 månader back i ca 1 år och inte fått något mer än påminelse..
Har man inte betalat ikapp så räcker det att man missar en till för att hamna på 4 missade. Det spelar mao ingen roll när man inte betalar. Har man 4 obetalade så riskerar saneringen att hävas. Betalar man sen ikapp så tror jag det nollas.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp