- Meddelanden
- 10 142
- Mottagna reaktioner
- 6 672
- Poäng
- 4 477
Inte ett ljud. -@Ny2018 har Du fortfarande inget hört från Skusan gällande betalplan, eller?!

Inte ett ljud. -@Ny2018 har Du fortfarande inget hört från Skusan gällande betalplan, eller?!

Ja, känns lite olustigt....men vad konstigt![]()
Ja, känns lite olustigt.

Det var i mejl....men va de inte något om att en skuld var inrapporterad dubbelt, som dom behövde utreda?!
Kände Du inte av handläggarens typ ”vibbar”?! Hur hen lät på typ rösten eller va de bara ytterst sakligt?!![]()
Det var i mejl.
Jo, en dubbelt anmäld skuld.
Sen skulle hen eventuellt skicka hem brev där jag skulle redogöra för vissa skulders uppkomst men det har inte heller kommit, ännu får jag tillägga.
Det stod att hen kommer och eventuellt inom parentes skicka hem brev om att redovisa vissa skulders uppkomst och vad de använts till. Det har gått en vecka sedan dess.Man kan ju tycka att det borde ju inte ta någon längre tid att klargöra vem som äger skulden?!
...men vadå eventuellt få hem brev om redovisning? Va de bara kanske att du skulle få hem det?!
Då hör de säkert av sig snart om de sagt att de ska skicka ut. Kan säkert vara postgången som är seg eller att de haft mycket att göraDet stod att hen kommer och eventuellt inom parentes skicka hem brev om att redovisa vissa skulders uppkomst och vad de använts till. Det har gått en vecka sedan dess.

Sant. Sen kommer det ta tid för mig att kolla upp kontoutdrag och mejl för att kunna redogöra för var och en av de skulder de vill att jag ska redovisa.Då hör de säkert av sig snart om de sagt att de ska skicka ut. Kan säkert vara postgången som är seg eller att de haft mycket att göra![]()