Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vad händer ? Glömt anmäla en skuld vid ansökan om skuldsanering.

Ja, känns lite olustigt.

...men va de inte något om att en skuld var inrapporterad dubbelt, som dom behövde utreda?!
Kände Du inte av handläggarens typ ”vibbar”?! Hur hen lät på typ rösten eller va de bara ytterst sakligt?! :(

...men va de inte något om att en skuld var inrapporterad dubbelt, som dom behövde utreda?!
Kände Du inte av handläggarens typ ”vibbar”?! Hur hen lät på typ rösten eller va de bara ytterst sakligt?! :(
Det var i mejl.
Jo, en dubbelt anmäld skuld.
Sen skulle hen eventuellt skicka hem brev där jag skulle redogöra för vissa skulders uppkomst men det har inte heller kommit, ännu får jag tillägga.

Det var i mejl.
Jo, en dubbelt anmäld skuld.
Sen skulle hen eventuellt skicka hem brev där jag skulle redogöra för vissa skulders uppkomst men det har inte heller kommit, ännu får jag tillägga.

Man kan ju tycka att det borde ju inte ta någon längre tid att klargöra vem som äger skulden?!
...men vadå eventuellt få hem brev om redovisning? Va de bara kanske att du skulle få hem det?!

Man kan ju tycka att det borde ju inte ta någon längre tid att klargöra vem som äger skulden?!
...men vadå eventuellt få hem brev om redovisning? Va de bara kanske att du skulle få hem det?!
Det stod att hen kommer och eventuellt inom parentes skicka hem brev om att redovisa vissa skulders uppkomst och vad de använts till. Det har gått en vecka sedan dess.

Det stod att hen kommer och eventuellt inom parentes skicka hem brev om att redovisa vissa skulders uppkomst och vad de använts till. Det har gått en vecka sedan dess.
Då hör de säkert av sig snart om de sagt att de ska skicka ut. Kan säkert vara postgången som är seg eller att de haft mycket att göra :)

Då hör de säkert av sig snart om de sagt att de ska skicka ut. Kan säkert vara postgången som är seg eller att de haft mycket att göra :)
Sant. Sen kommer det ta tid för mig att kolla upp kontoutdrag och mejl för att kunna redogöra för var och en av de skulder de vill att jag ska redovisa.

Har du inte mailat idag gällande de där förbaskade inkassokravet som kom & hur Du skulle göra med det?
Tänkte om handläggaren kanske skrev & svarade gällande hur arbetet fortlöpte då oxå... :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp