- Meddelanden
- 1 384
- Mottagna reaktioner
- 817
- Poäng
- 717
Jo det kan det tydligen göra.Nödhjälp men det ges inte om man haft inkomst som överstiger förbehållsbeloppet under tre månader tillbaka.
Jo det kan det tydligen göra.Nödhjälp men det ges inte om man haft inkomst som överstiger förbehållsbeloppet under tre månader tillbaka.
Okej, förvånad då en anhörig sökt och fått der svaret samt att min bästa vän jobbar med bistånd och säger detsamma.Jo det kan det tydligen göra.
Ja finns många sidor på fb.funka den ?
har heller ej pengar till mat till lön
Som sagt jag har haft samma uppfattning som du men en person fick hjälp med bland annat sin hyra fast man på ett "slarvigt" sätt "slösat" bort sin inkomst. Personen sa själv att nä det är ingen ide och fick höra jo prata med dem och de kalla det nptt soeciellt och personen fick trots allt hjälp.Okej, förvånad då en anhörig sökt och fått der svaret samt att min bästa vän jobbar med bistånd och säger detsamma.
Kanske inte den bästa lösningen men beställ nått på klarna? Någon här kanske behöver nått? För några hundra ba så kan du betala in det sen den 25e.En vecka kvar till lön 0kr på kontot inget i tanken till bilen som ja behöver för att köra 9mil till jobbet dagligen tomt i kylskåpet… tips??
Min relation till familjen är kass och har ingen annan att låna av heller, inget av värde att sälja i lägenheten vad fan kan jag göra?
Hej.jag kan hjälpa dig o swisha lite mat pengar.dock detta är inget lån.skicka mig privat ditt nr kan swishafunka den ?
har heller ej pengar till mat till lön
I vilken riktning?Tycker denna tråd går i en riktning som vi hade tidigare och fick stängas...
Att folk erbjuder pengarI vilken riktning?