Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vad göra? Panik! 0 kr på kontot

Socialtjänsten? Det finns ibland möjlighet att få hjälp.

Oftast blir det ett lån.

Men de kan gå emot de principiella regler de har OM de vill och hjälpa.

En vecka kvar till lön 0kr på kontot inget i tanken till bilen som ja behöver för att köra 9mil till jobbet dagligen tomt i kylskåpet… tips??
Min relation till familjen är kass och har ingen annan att låna av heller, inget av värde att sälja i lägenheten vad fan kan jag göra?
Kom detta som en uppenbarelse imorse eller?

Tänkte om du märkte just nu att tanken var slut och att ditt konto ekade tomt..

En vecka kvar till lön 0kr på kontot inget i tanken till bilen som ja behöver för att köra 9mil till jobbet dagligen tomt i kylskåpet… tips??
Min relation till familjen är kass och har ingen annan att låna av heller, inget av värde att sälja i lägenheten vad fan kan jag göra?
Kan Swisha dig lite mat pengar, skriv ditt nummer privat till mig så swishar jag dig.

Du uppmuntrar en person som inte har råd med bensin att köra bil? Dessutom att begå ett brott, inte särskilt passande.
Absolut inte passande. Men har man inte mat på bordet så gör man väl allt för att överleva?

Sen ger det pengar direkt i form av Swish eller kontant, inte direkt så att man fakturerar :)

Absolut inte passande. Men har man inte mat på bordet så gör man väl allt för att överleva?

Sen ger det pengar direkt i form av Swish eller kontant, inte direkt så att man fakturerar :)
Han har ju inte bensin för att köra till jobbet hur har du tänkt han ska spela taxi?

Kör svarttaxi. Alla städer behöver nån chaffis. Jag gjorde det när det krisade och det gav riktigt bra många kvällar.
Om inte annat så kan man börja erbjuda sina bekanta skjuts dit de vill åka. Så skrapar man ihop både till att tanka och att köpa mat.

Någon enstaka gång när bensinen inte räckte till jobbresa så sjukskrev jag mig. Men då var det närmare löning.
Nu går det bra att jobba hemifrån, är det en möjlighet för dig?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp