Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vad fan gör man nu

Tack för era fina meddelanden ❤️ Grät lite mer nu också. De gör de ju inte lättare med sorgliga låtar hellre. Men ja, hon var med mig genom hela högstadiet och gymnasiet och alla upp och nergångar i 10 år. Kommer ihåg dagen jag fick henne som igår, var 13 år och delade ut post. Och hon satt i framsätet av bilen när jag blev upphämtad. Och jag frågade vad de var, och min mamma sa ”Det är en ekorre. Ser du inte de”

Bilagor

• 5F284C0C-3504-4443-978D-05702FE70C32.jpeg
    5F284C0C-3504-4443-978D-05702FE70C32.jpeg
    1.4 MB · Visningar: 28
Jag beklagar också förlusten! Vet hur det känns. Grät fan som ett barn i två dagar när jag blev tvungen att ta bort senaste vovven. Jag håller med dig, det känns verkligen som att man förlorar en del av sig själv. Man får dock minnas alla fina stunder man har fått med en trogen och lojal kompis som funnits där i vått och torrt för en. Nu får de springa på de evigt gröna ängarna och strosa i de evigt gröna skogarna...
Djuren finns alltid där i vått och torrt , kommer en så nära. Gråter fortfarande över mina hästar som jag fått ta bort efter många år tillsammans, och mina katter som lämnat jordelivet, även fast det gått många år. Kan inte leva utan djur, fantastiska varelser ❤️

Tack för era fina meddelanden ❤️ Grät lite mer nu också. De gör de ju inte lättare med sorgliga låtar hellre. Men ja, hon var med mig genom hela högstadiet och gymnasiet och alla upp och nergångar i 10 år. Kommer ihåg dagen jag fick henne som igår, var 13 år och delade ut post. Och hon satt i framsätet av bilen när jag blev upphämtad. Och jag frågade vad de var, och min mamma sa ”Det är en ekorre. Ser du inte de”

Vila i frid vovve <3

Mitt spelmissbruk började för ungefär 2 år sen, sen slutade jag spela i ett halvår. Nu fick jag ett återfall efter varit bra i ett halvår. Jag gjorde dumma grejer igår, jag drack och mer därpå. Nu sitter jag här med 4 kronor och pant på 14 kronor. I skafferiet finns det pasta och i kylskåpet finns det ketchup. Lån från alla äckliga låneföretag är ett nej, då jag maxat ALLT. Känns inte som att livet kan bli värre just nu, så snälla. Någon som varit i samma situation som tagit sig upp ur skiten, några peppande ord? Glad påsk från en spelmissbrukare, lånmissbrukare, alkoholmissbrukare.
Vet att det är svårt men det som hjälpt mig är att vara öppen. Berätta för familj, vänner och arbetsgivare. Förståelsen har varit stor för mig och alla andra jag träffat i samma situation. Ta även kontakt med en förening, Soelmissbrukarnas förening eller spelmissbrukarnas riksförbund eller liknande. Då får du hjälp och stöd. Du har kommit så långt att du nog inte reder ut det på egen hand. Tro mig, försökte för länge och likt de flesta andra utan att lyckas!

Skicka pm om du vill!
Ta hand om dig!

Det låter ganska ogenomtänkt att ha hund om man inte ens har råd med mat till sig själv. Tråkigt att den gick bort, men hur hade du tänkt att ta hand om den om den hade överlevt?

Det låter ganska ogenomtänkt att ha hund om man inte ens har råd med mat till sig själv. Tråkigt att den gick bort, men hur hade du tänkt att ta hand om den om den hade överlevt?
Hunden fanns kanske innan ekonomiska problem började. Jag har hund och ekonomiska problem
Skulle aldrig göra mig av med hunden som betyder hur mycket som helst för mig. Hundarna tillhör familjen ❤️

Hunden fanns kanske innan ekonomiska problem började. Jag har hund och ekonomiska problem
Skulle aldrig göra mig av med hunden som betyder hur mycket som helst för mig. Hundarna tillhör familjen ❤️

Det verkar fortfarande ogenomtänkt. Har man inte råd med mat till sig själv så har man ju knappast råd att ha hund.

Jag antar att du har mat.

Det verkar fortfarande ogenomtänkt. Har man inte råd med mat till sig själv så har man ju knappast råd att ha hund.

Jag antar att du har mat.
Ja det har jag men för mig är hunden allt❤️ Det jag menar är att hunden betyder för mycket så om man har dåligt med pengar så gör man sig inte av med hunden. Hunden är liksom ingen pryl man man säljer eller gör sig av med hur som helst.

Ja det har jag men för mig är hunden allt❤️ Det jag menar är att hunden betyder för mycket så om man har dåligt med pengar så gör man sig inte av med hunden. Hunden är liksom ingen pryl man man säljer eller gör sig av med hur som helst.

Nä, men om det är sant att vederbörande inte hade råd med mat till sig själv så är det inte utan att man undrar hur hen hade tänkt försörja en hund... Hunden lär inte vara så sugen på spaghetti och ketchup.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp