Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vad fan gör man nu

Nä, men om det är sant att vederbörande inte hade råd med mat till sig själv så är det inte utan att man undrar hur hen hade tänkt försörja en hund... Hunden lär inte vara så sugen på spaghetti och ketchup.
Finns hundar som gillar spagetti o makaroner haha min gör det. Men förstår din tanke

Finns hundar som gillar spagetti o makaroner haha min gör det. Men förstår din tanke

Jag tror också att man alltid ser till att djuren har mat annars har man väl inga. Det är väl inga djurälskare precis som åker dit för att vanvårda. ^___^ djurmänniskor brukar bry sig om sina ”jämlikar” som om det var en familjemedlem, am I right? Jag blir chockad i lyxfällan när folk inte gör sig av med sina djur som inte har råd men min bästa vän till exempel säger att hon gillar djuren mer än andra människor så man får väl respektera det.

Jag tror också att man alltid ser till att djuren har mat annars har man väl inga. Det är väl inga djurälskare precis som åker dit för att vanvårda. ^___^ djurmänniskor brukar bry sig om sina ”jämlikar” som om det var en familjemedlem, am I right? Jag blir chockad i lyxfällan när folk inte gör sig av med sina djur som inte har råd men min bästa vän till exempel säger att hon gillar djuren mer än andra människor så man får väl respektera det.
Djuren tillhör definitivt familjen och inget man gör sig av med i första taget.
Då har jag svårare för folk i lyxfällan som nästan grinar över sin bil eller andra statusprylar o vill ha dom
Kvar men djur är ingen pryl så det är en helt annan sak anser jag.

Djuren tillhör definitivt familjen och inget man gör sig av med i första taget.
Då har jag svårare för folk i lyxfällan som nästan grinar över sin bil eller andra statusprylar o vill ha dom
Kvar men djur är ingen pryl så det är en helt annan sak anser jag.

Ja :D jag såg en tjej som hade köpt en jacka för 4000 som fortfarande hade på sig den när lyxfällan kom tillbaka. Jag hade sålt direkt.

Ja :D jag såg en tjej som hade köpt en jacka för 4000 som fortfarande hade på sig den när lyxfällan kom tillbaka. Jag hade sålt direkt.
Jag med. Och en som hade en bil ganska ny utan att ha körkort helt galet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp