Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vad fan gör man nu

Det går fort ska du se. Se bara till att regga dig på spelpaus.se

Hon fick massa epilepsi anfall på kvällen och eventuellt livmoders inflammation så hon fick somna in.. 10 år har jag haft henne.

Sorgligt värre - beklagar innerligt :(
Utan min lilla vovve som har tröstat och fått igång mig med promenader, etc, när de stormade som allra värst, så vet jag inte var jag hade befunnit mig idag...mentalt menar jag !

tack va fina ni är, igår var en hemsk dag. Grät i 12 timmar nästan konstant. Känns som en del av mig är borta. Men hon är en ängel nu.

Bilagor

• 47302405-4C9A-4354-924B-223E3CB638E8.jpeg
    47302405-4C9A-4354-924B-223E3CB638E8.jpeg
    127.6 KB · Visningar: 21
Usch är fan mer svag för hundar än människor. Blir verkligen ledsen av sådana här saker :(

tack va fina ni är, igår var en hemsk dag. Grät i 12 timmar nästan konstant. Känns som en del av mig är borta. Men hon är en ängel nu.

Jag beklagar också förlusten! Vet hur det känns. Grät fan som ett barn i två dagar när jag blev tvungen att ta bort senaste vovven. Jag håller med dig, det känns verkligen som att man förlorar en del av sig själv. Man får dock minnas alla fina stunder man har fått med en trogen och lojal kompis som funnits där i vått och torrt för en. Nu får de springa på de evigt gröna ängarna och strosa i de evigt gröna skogarna...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp