- Meddelanden
- 101
- Mottagna reaktioner
- 39
- Poäng
- 147
Hej,
Efter många om och men har jag bestämt för att ansöka samlingslån. Har tidigare använt mig av snöbollseffekten men det är inte hållbart iochmed hur höga månadskostnader jag har / ränta.
Tror ni jag kan få till ett bra samlingslån med följande förutsättningar? Vilken bank eller låneförmedlare bör jag vända mig till? Är däremot väldigt trött på låneförmedlare då jag inte vill att det ska skickas 100 brev och reklam hem.
1,0 i UC
3ff
393k i årsinkomst (min nya uppdateras i april med 504k, ska man kanske vänta?)
Lån:
Marginalen ca 70.000:- / 893kr i månaden
Collector ca 42.000:- / 772kr i månaden
Lendify ca 377.000:- / 4.800kr i månaden
Sen har jag även en del på klarna men tänker att dem ska jag försöka beta av under våren.
//Hannes
Efter många om och men har jag bestämt för att ansöka samlingslån. Har tidigare använt mig av snöbollseffekten men det är inte hållbart iochmed hur höga månadskostnader jag har / ränta.
Tror ni jag kan få till ett bra samlingslån med följande förutsättningar? Vilken bank eller låneförmedlare bör jag vända mig till? Är däremot väldigt trött på låneförmedlare då jag inte vill att det ska skickas 100 brev och reklam hem.
1,0 i UC
3ff
393k i årsinkomst (min nya uppdateras i april med 504k, ska man kanske vänta?)
Lån:
Marginalen ca 70.000:- / 893kr i månaden
Collector ca 42.000:- / 772kr i månaden
Lendify ca 377.000:- / 4.800kr i månaden
Sen har jag även en del på klarna men tänker att dem ska jag försöka beta av under våren.
//Hannes