- Meddelanden
- 1 378
- Mottagna reaktioner
- 989
- Poäng
- 757
Nyfiken på hur illa min UC kommer bli den här månaden då GoodCash och Betalkoll kommer trilla in, ligger ju redan på 42% så man undrar hur illa det kan bli, har 16ff (jag har riskerat med flit, vet att det ändå är lång tid kvar tills jag söker så har testat alla små-lån och även en förmedlare för att se om att hitta större lån med ränta under 30% enbart för att kunna sänka månadskostnaderna, men det är stopp överallt nu).
Efter December påbörjar jag min UC-resa då de flesta små-lånen kommer vara helt borta vid den tiden, endast Remember privatlån, Remember flex, Credway, Goodcash, Betalkoll och lite på Klarna som bör finnas kvar den tiden.
Sen är det bara dags att beta av krediterna varje månad och invänta tills jag ligger på 0-3 ff innan jag söker nytt samlingslån i juni/juli!
Räknar med att försöka krama ut en löneförhöjning på 2000 netto fram tills dess också.
Har inte betat av så mycket som jag hade velat då jag levde lite för mycket på sommaren ändå (krogrundor efter jobbet, litet återfall i spel), har iallafall betat av cirka 25000kr totalt sedan April iallafall så får väl glädjas åt det, bara det att jag varit lite dum av mig. Ser iallafall ut att bli som planerat att gå ner under 200 000kr i skulder i November. Som allra värst var det 260 000kr efter lite sökande och räknande.. 
Efter December påbörjar jag min UC-resa då de flesta små-lånen kommer vara helt borta vid den tiden, endast Remember privatlån, Remember flex, Credway, Goodcash, Betalkoll och lite på Klarna som bör finnas kvar den tiden.
Sen är det bara dags att beta av krediterna varje månad och invänta tills jag ligger på 0-3 ff innan jag söker nytt samlingslån i juni/juli!Räknar med att försöka krama ut en löneförhöjning på 2000 netto fram tills dess också.

Senast ändrad: