Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vågar man släppa allt?

Det är sjukt att folk inte kan ta ett ärligt och öppet svar som är fakta.
Jag märker att det är inte likasinnade människor här som jag hade hoppats på. Jag har väl lika rätt till min åsikt och sanning som vem som helst? Ibland MÅSTE människor få en "käftsmäll" för att vakna och inte tycka synd om dom...
Jag vill inget elakt men ni uppfattar det som det. Sjukt.
Ja säg vad du vill va ärlig om du vill men läs dina kommenterar igen. Dom är klankande och sjukt konstiga bara negativitet...

Men födds människor verkligen in i missbruk? Nej. deras aktiva val och det drabbar alla oskyldiga runtomkring.

Ja säg vad du vill va ärlig om du vill men läs dina kommenterar igen. Dom är klankande och sjukt konstiga bara negativitet...
Det är väl aldrig något positivt med att säga något om en annan människas missbruk...? Eller ska det vara en positiv sak...?

Jag uppskattar ärlighet men det är på vilket vis man skriver det.
Missbruk kommer man aldrig kunna prata positivt eller upplyftande om så förstår inte Hur jag kan skriva på ett positivt sätt när människor har satt sig själva i skiten?

Det är väl aldrig något positivt med att säga något om en annan människas missbruk...? Eller ska det vara en positiv sak...?
Beror på
Hur man formulerar sig. Personen säger den försöker hitta en lösning men ist ska du be den skylla sig själv sälja hus osv? Varför?

Missbruk kommer man aldrig kunna prata positivt eller upplyftande om så förstår inte Hur jag kan skriva på ett positivt sätt när människor har satt sig själva i skiten?
Jo det kan man göra men finns på
Olika sätt hur man uttrycker sig.

Tror personen är
Väl
Medtveren att den satt sig själv i skiten. Men det
Är jävla starkt och grymt
Att kunna ta sig ur ett missbruk. Men en som aldrig varit där själv kommer endå aldrig fatta och du låter verkligen som en sån person.

Men födds människor verkligen in i missbruk? Nej. deras aktiva val och det drabbar alla oskyldiga runtomkring.
Ja man gör ett val ja ? Men sen då? Vad vet du vad som händer om du inte varit där själv?

Som många andra skriver.... Sälj. Behöver jag säga mer? Du får stå ditt kast om du valt att hamna där du är idag. Alla val och beslut vi gör i livet får konsekvenser. Du får ta konsekvenserna om denna lösning går igenom. Det är då att du måste sälja.
Det är inte ett dugg synd om dig överhuvudtaget att du har jobbat häcken av dig. Du har själv satt dig i den sitsen. Hårda men sanna ord.
Men lägg av. vad hjälper det att skuldbelägga personer. Kom med förslag eller något konstruktivt istället, eller håll käft. Sorry tappar tålamodet med sådana som dig som livnär sig på att dra ner folk.

Men lägg av. vad hjälper det att skuldbelägga personer. Kom med förslag eller något konstruktivt istället, eller håll käft. Sorry tappar tålamodet med sådana som dig som livnär sig på att dra ner folk.
Jag håller med har aldrig varit otrevlig på detta forum mot någon. För alltid sett trevliga ordentliga människor men den här
Får mig tappa humöret.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp