Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vågar man släppa allt?

Fast jag har inte bett dig tycka synd om mig. Herregud. Chilla!
Den bästa lösningen för mig och oss är ett lån på huset. Vem fan är du att säga vad som är vår bästa lösning.
Synd att du blivit drabbad av en spelmissbrukare men rikta ditt agg mot hen istället för att ge dig på folk som redan ligger. För oavsett vad du tycker så är spelmissbruk en sjukdom som drabbar hårt. För den skull behöver du ej tycka synd om mig eller nån annan men du kan fan vara tyst om du ändå bara ska klanka ner...
Då är frågan - Föddes du med ett spelmissbruk? Nej. Föddes människor som alkoholister? Nej.
Du satte dig själv där med att ha gjort ett aktivt val.... Så oavsett vad det blir så får du ta konsekvenserna av ditt val.

Då är frågan - Föddes du med ett spelmissbruk? Nej. Föddes människor som alkoholister? Nej.
Du satte dig själv där med att ha gjort ett aktivt val.... Så oavsett vad det blir så får du ta konsekvenserna av ditt val.
Tycker du kan lägga ner att kommentera nu, jag tror TS är väl medveten alla konsekvenser.
Jag tror inte folk går in med en inställning att ja men idag ska jag missbruka, nja det handlar nog om lite annat men att se dig klanka ner hjälper inte ett dugg. Lägg din energi på annat.

Tycker du kan lägga ner att kommentera nu, jag tror TS är väl medveten alla konsekvenser.
Jag tror inte folk går in med en inställning att ja men idag ska jag missbruka, nja det handlar nog om lite annat men att se dig klanka ner hjälper inte ett dugg. Lägg din energi på annat.
Tråkigt att ni ser det som att jag klankar ner.
Detta jag skriver är fakta inget annat. Sen hur mottagaren tar det är upp till den.
Jag är hård i mina ord när människor tycker synd om sig själva fast det är dom som har satt sig själva i den sits de befinner sig i pga sina egna livsval...

Som många andra skriver.... Sälj. Behöver jag säga mer? Du får stå ditt kast om du valt att hamna där du är idag. Alla val och beslut vi gör i livet får konsekvenser. Du får ta konsekvenserna om denna lösning går igenom. Det är då att du måste sälja.
Det är inte ett dugg synd om dig överhuvudtaget att du har jobbat häcken av dig. Du har själv satt dig i den sitsen. Hårda men sanna ord.
Följa råd och stå sitt kast, följ mitt @Himme11 och kasta dig ut ur detta forum. -:(

Följa råd och stå sitt kast, följ mitt @Himme11 och kasta dig ut ur detta forum. -:(
Det är sjukt att folk inte kan ta ett ärligt och öppet svar som är fakta.
Jag märker att det är inte likasinnade människor här som jag hade hoppats på. Jag har väl lika rätt till min åsikt och sanning som vem som helst? Ibland MÅSTE människor få en "käftsmäll" för att vakna och inte tycka synd om dom...
Jag vill inget elakt men ni uppfattar det som det. Sjukt.

Nä men nu gör jag ju det.
Jobbar här, både jag och mannen samt våra barn har sitt liv här.
Men ok. Tack för svaret. Upplyftande och hjälpsamt verkligen...
Jag förstår precis . Bor man här så gör msn med jobb skola och allt vad det innebär . Kan du inte belåna huset ?

Det är sjukt att folk inte kan ta ett ärligt och öppet svar som är fakta.
Jag märker att det är inte likasinnade människor här som jag hade hoppats på. Jag har väl lika rätt till min åsikt och sanning som vem som helst? Ibland MÅSTE människor få en "käftsmäll" för att vakna och inte tycka synd om dom...
Jag vill inget elakt men ni uppfattar det som det. Sjukt.
Jag uppskattar ärlighet men det är på vilket vis man skriver det.

Läst igenom dina kommentarer har du inget vettigt säga så knip käft istället för sprida ditt agg och dåliga energi. Du är den första jag läser på denna sida som sitter klankar ner på folk. Har du inget positivt vettigt tillägga så va tyst ist. Du är varken förstående eller skriver på ett normalt sett.

man kan va hård säga hårda sanningen för det behöver man ej klanka ner / leta hitta på saker att klanka ner på. Vem är du sitta skriva som du gör? Hen säger att den har hittat en lösning endå ska du ssitta märka ord och klanka ner. Sorglig människa är vad du är.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp