Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Vågar man släppa allt?

Jag går på nålar här hemma.
Har ju Fått ett preliminärt sk tillägslån hos Svea på min bostad.
Om det går igenom så vänder livet för mig.
Jag är så nervös!!!

Samtidigt så undrar jag vad som skulle kunna göra att de drar tillbaka erbjudandet.
Jag har lämnat alla papper igår, som är samma uppgifter som jag uppgav när vi sökte.

Om de nekar nu kommer jag knäckas totalt.
Detta skulle bli vår räddning
Hur tänker du med allt egentligen? Man blir aldrig förvånad längre...

VA? Hur jag tänker? Jag tänker väl att jag vill ordna upp ekonomin och det jag ställt till med.
Förstår inte hur det kan vara något att anse konstigt,,,
Sälj huset och skaffa inte mer lån.... Så som många andra har sagt.
Uppenbarligen så har fin situation inte löst sig efter dessa veckor du senast skrev....?

Sälj huset och skaffa inte mer lån.... Så som många andra har sagt.
Uppenbarligen så har fin situation inte löst sig efter dessa veckor du senast skrev....?
‍♀️ Oookej...
Har ju en lösning på g om det bara blir bekräftat och klart?!
Har ju jobbat häcken av mig för att hitta en lösning utan att sälja huset... herregud hur kan du anse att det är ngt fel i det?

‍♀️ Oookej...
Har ju en lösning på g om det bara blir bekräftat och klart?!
Har ju jobbat häcken av mig för att hitta en lösning utan att sälja huset... herregud hur kan du anse att det är ngt fel i det?
Som många andra skriver.... Sälj. Behöver jag säga mer? Du får stå ditt kast om du valt att hamna där du är idag. Alla val och beslut vi gör i livet får konsekvenser. Du får ta konsekvenserna om denna lösning går igenom. Det är då att du måste sälja.
Det är inte ett dugg synd om dig överhuvudtaget att du har jobbat häcken av dig. Du har själv satt dig i den sitsen. Hårda men sanna ord.

Som många andra skriver.... Sälj. Behöver jag säga mer? Du får stå ditt kast om du valt att hamna där du är idag. Alla val och beslut vi gör i livet får konsekvenser. Du får ta konsekvenserna om denna lösning går igenom. Det är då att du måste sälja.
Det är inte ett dugg synd om dig överhuvudtaget att du har jobbat häcken av dig. Du har själv satt dig i den sitsen. Hårda men sanna ord.
Många andra var/är också ödmjuka inför faktum att jag har ett spelmissbruk som fått mig hit.
Vem har sagt att jag tycker synd om mig själv?
Jag har alltid tyckt synd om min familj och vart jag gjort mot dem. Det är skillnad. Jag står mitt kast och lånar på huset=Kommer själv betala massor ur min ficka varje månad.

Jag har inga problem med sanningen. Jag vet den redan men du är fan bara missunsam, om mitt ökade bolån går i mål har jag ju lyckats rädda både hem och ekonomi.
Vad är ditt problem?

Många andra var/är också ödmjuka inför faktum att jag har ett spelmissbruk som fått mig hit.
Jag har alltid tyckt synd om min familj och vart jag gjort mot dem. Det är skillnad. Jag står mitt kast och lånar på huset=Kommer själv betala massor ur min ficka varje månad.

Jag har inga problem med sanningen. Jag vet den redan men du är fan bara missunsam, om mitt ökade bolån går i mål har jag ju lyckats rädda både hem och ekonomi.
Vad är ditt problem?
Mitt problem? Inget?
Jag säger bara att det inte är synd om dig. Jag har själv varit ihop/levt ihop med en spelmissbrukare och han id kapade mig på 40k utan problem...
Jag tycker inte synd om dig. Tycker det är Tråkigt att din familj får lida för att du har ett missbruk...
Sen är det sant att du måste inse vad som är vettigt och inte och det bästa är att sälja huset och bo billigare. Att säga att du har jobbat häcken av dig är som om du lägger upp det att det är synd om dig. Hur hårt du har jobbat eller inte har ingenting med din lösning att göra då du får skylla dig själv att du har satt dig i den här sitsen.

Vad är ditt problem?
Hoppas det löser sig för dig och att du kan behålla huset. Är ju svårt att bara sälja utan att få veta om man kan hitta annat boende direkt. Grymt att du letar andra lösningar tycker jag. Sälja huset är ändå en absolut sista utväg. Lycka till!

Mitt problem? Inget?
Jag säger bara att det inte är synd om dig. Jag har själv varit ihop/levt ihop med en spelmissbrukare och han id kapade mig på 40k utan problem...
Jag tycker inte synd om dig. Tycker det är Tråkigt att din familj får lida för att du har ett missbruk...
Sen är det sant att du måste inse vad som är vettigt och inte och det bästa är att sälja huset och bo billigare. Att säga att du har jobbat häcken av dig är som om du lägger upp det att det är synd om dig. Hur hårt du har jobbat eller inte har ingenting med din lösning att göra då du får skylla dig själv att du har satt dig i den här sitsen.
Fast jag har inte bett dig tycka synd om mig. Herregud. Chilla!
Den bästa lösningen för mig och oss är ett lån på huset. Vem fan är du att säga vad som är vår bästa lösning.
Synd att du blivit drabbad av en spelmissbrukare men rikta ditt agg mot hen istället för att ge dig på folk som redan ligger. För oavsett vad du tycker så är spelmissbruk en sjukdom som drabbar hårt. För den skull behöver du ej tycka synd om mig eller nån annan men du kan fan vara tyst om du ändå bara ska klanka ner...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp