- Meddelanden
- 180
- Mottagna reaktioner
- 50
- Poäng
- 177
Då bör de börja dra i Jan?Troligen så var lönerna på ditt jobb redan klara när de fick beskedet om löneutmätning och därför har det inte hunnits dra något nu i dec.
Då bör de börja dra i Jan?Troligen så var lönerna på ditt jobb redan klara när de fick beskedet om löneutmätning och därför har det inte hunnits dra något nu i dec.
JaDå bör de börja dra i Jan?
Ja du får behålla dom. Då du får inledande så upphör löneutmätningen direkt o det som ev hunnit dras från lön betalas tillbaka.Hej. Min utmätning började denna månad som de drog från min lön. Har inledande och fick tillbaka utmätningspengarna idag, varför? Får jag behålla dom?
Grattis! Det stämmer - Pengarna får du behålla för att pengarna inte har fördelats till borgenärerna ännu. Inledande stoppar fördelningen om den inte skett. Vilket oftast är runt månadsskiftet efter löningHej. Min utmätning började denna månad som de drog från min lön. Har inledande och fick tillbaka utmätningspengarna idag, varför? Får jag behålla dom?
Dem kan utmäta pengar på kontot ja.Cooltmen skulle det va så att det blir avslag på skuldsaneringen, kommer utmätningen då ta de pengar jag har på kontot?