Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Utmattad

Någon som känner till Executor inkasso ?
Lånet från cashbuddy har hamnat hos de
vet någon om man får avbetalning med de?

dumt nog var sista dagen att ha invändningar för kravet . Jag mejlade de precis. Hoppas inte det är kört
Jag känner till dom.
Jag tror absolut att det inte är någon fara, även om du var lite sen med invändningen för kravet.
Du kan bli erbjuden en avbetalningsplan där och jag upplever att dom är lätta att ha att göra med. Vad är beloppet på skulden?
Jag hade en liten skuld, tror att det var på 2500-2700, kunde betala 400 i månaden, kunde betala hälften någon gång och även dubbelt nästa gång. Så..jag anser att dom är bra och tror att dom är snälla även mot dig!:)

Jag känner till dom.
Jag tror absolut att det inte är någon fara, även om du var lite sen med invändningen för kravet.
Du kan bli erbjuden en avbetalningsplan där och jag upplever att dom är lätta att ha att göra med. Vad är beloppet på skulden?
Jag hade en liten skuld, tror att det var på 2500-2700, kunde betala 400 i månaden, kunde betala hälften någon gång och även dubbelt nästa gång. Så..jag anser att dom är bra och tror att dom är snälla även mot dig!:)
Okej va bra , ja va orolig
Mitt lån är på 25 000
Jag hoppas ja får avbetalning med de

Okej . De vill att ja betalar 1000 kr nu , 3000 i slutet av månaden, sen avbetalning på 1500 i månaden .
Pengar som ja inte alls har .
Och skadat ryggen via jobb
1000kr och leva på till slutet av lön.
Livet kan inte bli värre

Den sitter i tre år men syns ej på bisnode och creditsafe. Jag har fått lån på Coop med missbrukad kredit, har dessutom 2 st och dessa syns inte heller på UC kopian som Coop tog.
Vet du om Coop fortfarande inte ser missbrukad kredit?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp