- Meddelanden
- 2 138
- Mottagna reaktioner
- 1 363
- Poäng
- 997
Uppdatering! Två dagar efter jag lade upp auktionerna har jag sålt en sak för 1200 och en för 300. Så 1500 kr in redan och det var ju väldigt kul.
Var tvungen att plocka ut 5000x2 från sms lån jag tidigare betalat av för att ha till räkningar men så fort jag sålt av saker kommer jag undvika att göra så. Hade en månad utan inkomst nu.
Nästa månad får jag ut 20.000 i lön så allt som säljs kan gå till lån/spar.
Ville köpa en iPhone X max men sket i det för jag ville inte ha en förfrågan i UC.
Betalade 1000 kr idag till en anhörig. Det är inte jättemycket men något. Vill swisha mer men måste se till att jag klarar mig. Har fört över 2000 i januari och det känns som en okej lägre gräns. Är skyldig 114000 där. Är fortfarande några tusenlappar back för månadens utgifter men hoppas sälja något snabbt istället för att plocka ut mer från lån.
Så i dagsläget är det lite fram och tillbaka men det ser ljust ut i mina ögon.
Var tvungen att plocka ut 5000x2 från sms lån jag tidigare betalat av för att ha till räkningar men så fort jag sålt av saker kommer jag undvika att göra så. Hade en månad utan inkomst nu.
Nästa månad får jag ut 20.000 i lön så allt som säljs kan gå till lån/spar.
Ville köpa en iPhone X max men sket i det för jag ville inte ha en förfrågan i UC.
Betalade 1000 kr idag till en anhörig. Det är inte jättemycket men något. Vill swisha mer men måste se till att jag klarar mig. Har fört över 2000 i januari och det känns som en okej lägre gräns. Är skyldig 114000 där. Är fortfarande några tusenlappar back för månadens utgifter men hoppas sälja något snabbt istället för att plocka ut mer från lån.
Så i dagsläget är det lite fram och tillbaka men det ser ljust ut i mina ögon.
Och du har säkert koll, men om du har gamla My little ponys kan även de gå för en bra peng.
. Behöver själaro!