Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Utmaning 49000 kr in på en månad av att sälja skräp hemma

Vad är det för prylar du lagt upp på Tradera? Är det kläder eller typ mer köksinredning eller vadå?

Ja det är mest kläder, smycken, smink, parfymer, skor, böcker, och sånt.
Hade mycket mer värdefulla kläder och diverse när jag började sälja men nu börjar det knaka i fogarna. Men jag har en massa teknikprylar som ska ut. Ritplatta, systemkamera, macbook... men sälja en dator som är använd några gånger och kostade 15.000 för högst 5000 känns så tråkigt.

Mycket av mina lån beror på shopping så som tur är fanns det lite att sälja bort.

Sen känns det tråkigt att sälja av saker från Spelvinster. :) Har fem arkeologiböcker från 1700-talet som jag köpte för 5500 kr plus frakt för vunna pengar. Vill nästan spara något..

Ska satsa på att få mycket i skatteåterbäring och vänta med att sälja guldkornen lite kanske och sälja saker som betyder mindre i första hand. Känns väldigt kluvet. Min lön borde räcka så jag går runt nu. Hmm.

Jag säljer för ca 100000:- om året på Bukowskis auktioner. Det har varit min livlina att betala dyra lån och avgifter. Skattar jag för det nää så klart inte. Det är dyra saker t.ex dyra tavlor som skatteverket undersöker.
Mindre saker att lämna in hittar jag på mindre auktionshus, Tradera och Ebay.

Jag säljer för ca 100000:- om året på Bukowskis auktioner. Det har varit min livlina att betala dyra lån och avgifter. Skattar jag för det nää så klart inte. Det är dyra saker t.ex dyra tavlor som skatteverket undersöker.
Mindre saker att lämna in hittar jag på mindre auktionshus, Tradera och Ebay.

Det du säljer på Bukowski - var får du tag på det? Är det saker du har ärvt eller?

Då är jag med, du köper saker på Tradera och säljer på Bukowskis.
Men måste man inte ha specialkunskaper inom exempelvis konst eller antikviteter för att kunna sälja för så stora summor?
Kunna hitta konstfynd liksom.
För jag misstänker att det är många kunniga som snabbt hugger på dessa objekt?

Det är så skönt att jobba heltid och tjäna pengar istället för att förlora pengar nu. Jag sitter och äter en hamburgare med solen utanför och bara tänker på hur fri och glad jag är över att slippa ekonomisk press.

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp