Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Utmätnings väntetider ?

Ok tack så den här skulden som är den enda aktuella just nu på ca 2000kr är det belopp som dras på
Lönen bara väl tills de andra står som fastställda också eller ?
Bara skulder som är fastställda kan ingå i ett beslut om löneutmätning.

Lämna in i måndags morse, inte hört nått, jag skulle väntat till nästa sista dan inser jag nu så hade jag kanske fått behålla augusti lönen med.

Så gå in och fyll i allt för att se att du har alla uppgifter men skicka in den 15, du får fylla i igen om du inte tänkt skicka på papper men chansen att behålla en lön till ökar ju
Hur gick det efter att du skrev på om
Inkomst osv ? Har du fått brev om utmätning än ?

De hade missuppfattat uppgifter och skickat brev till min Arbetsgivare. Så jag snacka med dem idag på morgonen och redde ut det. Men fortfarande inget beslut.

Men de hade alltså handläggt ärendet ganska direkt jag lämna in på måndagen och brevet kom till min arbetsgivare på tisdagen eller onsdagen.

Så har de inga "funderingar " går det nog fort att få beslut.

De hade missuppfattat uppgifter och skickat brev till min Arbetsgivare. Så jag snacka med dem idag på morgonen och redde ut det. Men fortfarande inget beslut.

Men de hade alltså handläggt ärendet ganska direkt jag lämna in på måndagen och brevet kom till min arbetsgivare på tisdagen eller onsdagen.

Så har de inga "funderingar " går det nog fort att få beslut.
Ok men tycker du jag ska vänta till sista svars dagen 16/8 då ? För att hoppas på o få behålla lönen 25/8

Ok men tycker du jag ska vänta till sista svars dagen 16/8 då ? För att hoppas på o få behålla lönen 25/8
Jag hade nog skickat in den 15 på sena eftermiddagen, låt säga att de tar ett beslut den 16, då skickas ett brev till din arbetsgivare. Det borde idag ta 2 dagar och lönehandläggarna borde nog slutföra lönerna nånstans mellan den 15-18 mem det kan så klart vara senare. Men i så fall borde ju din lön vara safe.

Fråga länekontoret när de "kör" lönerna. Är det inget henmapul företag skickas lönerna troligtvis iväg till nått ställe för utbetalning. Och då är det ju inte den 25 de görs.

Har fortfarande inte fått beslut fast alla frågetecken vart utredda igår vad jag vet.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp