Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Utmätning och fastighet

Har inte företräde-vad betyder det, man ska betala senare?Vilken nytta.
En skuld som ännu inte finns (vinstskatt efter försäljning) är inte relevant för bedömningen om fastigheten kan utmätas.

En skuld som ännu inte finns (vinstskatt efter försäljning) är inte relevant för bedömningen om fastigheten kan utmätas.
Ja men han sa att vinsten skulle vara 200000 efter försäljningen och jag ville påpeka att det är mindre när han betalar allt ung. 150000.Han måste räkna med det också

Ja men han sa att vinsten skulle vara 200000 efter försäljningen och jag ville påpeka att det är mindre när han betalar allt ung. 150000.Han måste räkna med det också
Du menar att ts ska sälja själv?
Vid exekutiv auktion är det kostnad för värdering + 2 % av klubbat pris som tas hänsyn till.

Du menar att ts ska sälja själv?
Vid exekutiv auktion är det kostnad för värdering + 2 % av klubbat pris som tas hänsyn till.
Han sa att vinsten skulle vara 200000 nämnde inte hur skulle det säljas-eventuell vinst skulle beskattas i varje fall 22%

Han sa att vinsten skulle vara 200000 nämnde inte hur skulle det säljas-eventuell vinst skulle beskattas i varje fall 22%
Det tas som sagt ingen hänsyn till en skuld som ännu inte finns när man bedömer om en fastighet går att utmäta eller inte.

Det tas som sagt ingen hänsyn till en skuld som ännu inte finns när man bedömer om en fastighet går att utmäta eller inte.
Insatt-det handlar inte om huset ska utmätas eller inte, han uppskattade mervärde i sitt hus och jag bara ville påpeka att det kan bli ännu mindre

Insatt-det handlar inte om huset ska utmätas eller inte, han uppskattade mervärde i sitt hus och jag bara ville påpeka att det kan bli ännu mindre
Övervärde vid utmätning beräknas inte på det sättet du gör gällande.
Är inte rubriken "Utmätning och fastighet"?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp