Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Utmätning hemma

Känns så hemskt att behöva flytta från sina barn. Nu känns det tusen ggr värre
Nu hänger jag inte med. Du behöver väl inte flytta från barnen. Om det blir så illa att ni separerar får ni väl delad vårdnad...de kommer väl bo hos dig också.
Jag förstår verkligen att det är jobbigt och man har bara mörka tankar men försök kämpa. Kram

Känns så hemskt att behöva flytta från sina barn. Nu känns det tusen ggr värre

Kan du inte tillfälligt bo hos någon förälder/föräldrar/syskon? Hur är relationen där?

Har ingen relation med pappa och mamma är död. Min brorsa har jag inte träffat på 10 år.

Vad är saken som han är så upprörd över som saknas?

Problemet är ju att du inte varit ärlig tidigare och sagt hur det är, hade nog själv tagit det värre pga det. Måste ju spottat ner 100 kuvert i brevlådan som inte han sett förstår liksom inte hur han missat allt.
Många som jag läst här har ofta det gått bra när dom berättat till sin sambo, och dom har visat enormt stöd ändå även fast dom varit otroligt besvikna.

Vad är saken som han är så upprörd över som saknas?

Problemet är ju att du inte varit ärlig tidigare och sagt hur det är, hade nog själv tagit det värre pga det. Måste ju spottat ner 100 kuvert i brevlådan som inte han sett förstår liksom inte hur han missat allt.
Många som jag läst här har ofta det gått bra när dom berättat till sin sambo, och dom har visat enormt stöd ändå även fast dom varit otroligt besvikna.
Jag har alltid sett till att vara hemma innan honom så han inte får posten.

Bara en sådan sak måste ju vara otroligt jobbigt och påfrestande.
Rekommenderar att prata med honom/skriv ett brev. Tror inte du kommer börja må bättre innan du berättar.

Precis så gjorde jag med. Körde 3 mil varje lunchrast för att kunna ta posten.
Det håller inte i längden. På något sätt måste du berätta. Skriv ett brev...är ett väldigt bra sätt. Jag skrev många brev kan du tro. Inte lika jobbigt som att fejsa en arg make. Men budskapet kommer fram.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp