Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Utmätning hemma

Svaret är dock för intresserade att det är ett beslut förrättningsmannen fattar på plats, krävs dock "särskilda skäl" för att ta sig in oanmäld i någons bostad med hjälp av låssmed.

”Särskilda skäl” = me like :)

Tänkte på det här med porslinet @Rebecka.
Om det ärvts så kanske det står med i bouppteckningen och då kan det bevisas att det är sambons.

Tror inte det står med. Å jag orkar inte tänka på detta. Har ångest deluxe och vill döööö

Tror inte det står med. Å jag orkar inte tänka på detta. Har ångest deluxe och vill döööö
Lägg av nu. Nu måste du ta ditt ansvar och reda ut detta. Prata med någon du har förtroende för för att ventilera och få bra råd. Du tänker inte rationellt just nu.

Ångrar mig så att jag inte gömde
Lägg av nu. Nu måste du ta ditt ansvar och reda ut detta. Prata med någon du har förtroende för för att ventilera och få bra råd. Du tänker inte rationellt just nu.

Nej,det gör jag inte men vill inte ens åka hem just nu. Sitter på en bänk och vill spy. Undrar om detta någonsin kan lösas.

Ångrar mig så att jag inte gömde

Nej,det gör jag inte men vill inte ens åka hem just nu. Sitter på en bänk och vill spy. Undrar om detta någonsin kan lösas.
Det kan lösas, jag lovar dig.
Vi är många som är eller varit i din situation.
Åk hem till mannen och barnen nu. De är det viktigaste.

Det kan lösas, jag lovar dig.
Vi är många som är eller varit i din situation.
Åk hem till mannen och barnen nu. De är det viktigaste.

Många som varit i min situation har inte en sån oförstående sambo. De tog en till grej när de kom idag och han har märkt den är borta. Jag vågar inte ens säga som det är. Han har ringt och messat men jag orkar inte svara. Kronofogden sa att han kan bestrida detta och kanske på så vis få tillbaka sina saker men jag har ju inte ens berättat om mina skulder och att de har varit hemma hos oss.Har ingen energi till något just nu.

Många som varit i min situation har inte en sån oförstående sambo. De tog en till grej när de kom idag och han har märkt den är borta. Jag vågar inte ens säga som det är. Han har ringt och messat men jag orkar inte svara. Kronofogden sa att han kan bestrida detta och kanske på så vis få tillbaka sina saker men jag har ju inte ens berättat om mina skulder och att de har varit hemma hos oss.Har ingen energi till något just nu.

Rätt, han bör få en underrättelse om utmätningen, och kan överklaga.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp