Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Utmätning hemma

Mmm... de kan dom absolut, men om KF satte ett sådant sätt i system, så tror ja att de hade blivit ett liv i luckan hos många som ett litet fööööör brutalt, integritetskränkande beteende...
Håller med men samtidigt lite lamt att annonsera sin ankomst flera v innan så man kan ta bort allt av värde.
På ngt vis kan de strunta i den åtgärden under de promisserna då det inte generar i något och endast skapar ångest hos gäldenären.

Mmm... de kan dom absolut, men om KF satte ett sådant sätt i system, så tror ja att de hade blivit ett liv i luckan hos många som ett litet fööööör brutalt, integritetskränkande beteende...

Hade nån varit skyldig mig 300 000 hade jag dock ogärna sett att man tog hänsyn till eventuellt kränkta känslor.

Täcker porslinet hela din skuld? Jag trodde bara kfm tog saker som var av så pass högt värde så att de täcker hela skulden ?!

Förmodligen för bilen dom kom då

Hade nån varit skyldig mig 300 000 hade jag dock ogärna sett att man tog hänsyn till eventuellt kränkta känslor.

Jag åberopar inte heller vad vi skuldsatta tycker/känner, men vi lever faktiskt i ett samhälle där man i mångt och mycket likväl tar hänsyn till den personliga integriteten och hade det blivit alltför vanligt förekommande med att KF stod och bröt upp dörrar till höger & vänster, så JAAA, då tror ja att myndigheten/politiker hade reagerat.

Kan dom säkert, men lär dom få ansöka om och inget dom lär göra i första hand.

Menar kommer jag hem och någon är i huset utan anmält sig ....hade även där slutat i sjukskrivning minst.

Ansöka hos vem?:)

Hur mycket var porslinet +bilen värt tillsammans? Tycker det är märkligt att stereoanläggning och tv inte togs därav min fråga om porslinet var värt så mkt så det skulle kunna täcka skulden. Och min fråga var även tar dem inte saker som är värda motsvarande skuld ?! Annars är det ju inte lönt att ta porslinet om det bara täcker några tusenlappar ...typ räntekostnaderna. Tänker att andra värdesaker isåfall också borde tas av kfm fast tv och stereo anses kanske vara norm i ett hushåll och därför de fått behålla de sakerna samtidigt som de har kvitton på att sambon köpt och äger dessa ...

Jag fattar att porslinet inte är värt 400k men känns märkligt att de tog bara det och bilen ....

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp