Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Utmätning, betala in själv istället för arbetsgivaren?

Och vad gör man när man hamnat i skiten ofrivilligt? Så får de fortsätta hoja och lägga på räntan livet ut ? skuldsanering är inte så enkel att få igenom , löneutmätning livet ut.

Godnatt
Är det någon som hamnar i skiten frivilligt??

Räknas dem som inte sa det är bra att ha skulder hos kf(och inte tycker det)för då...
Vet inte riktigt vad du menar.
Men förstår jag rätt,
I kategorin "hamna I skiten frivilligt" räknas ingen, alla räknas som att dom inte gjort det frivilligt, även dom som med berått mod skuldsatt sig hos kronofogden?

Vet inte riktigt vad du menar.
Men förstår jag rätt,
I kategorin "hamna I skiten frivilligt" räknas ingen, alla räknas som att dom inte gjort det frivilligt, även dom som med berått mod skuldsatt sig hos kronofogden?
Svårt at förstå mig eftersom jag har svårt att förstå hur kan man avsiktligt skuldsätta sig hos kfm för att kunna göra annat med pengarna, tror inte att det finns många sådana. För mig låter det helt galet. Finns alltså såna som tycker det är kul att vara skuldsatt?

Svårt at förstå mig eftersom jag har svårt att förstå hur kan man avsiktligt skuldsätta sig hos kfm för att kunna göra annat med pengarna, tror inte att det finns många sådana. För mig låter det helt galet. Finns alltså såna som tycker det är kul att vara skuldsatt?
Jepp.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp